hittebarnX
Ny medlem
Står i reg. papper att effekten är sänkt genom begränsning i förgasaren. Vad innebär detta? Hur kan jag se/testa om den är strypt eller inte?
Jag förutsätter att du inte har en RR, med Keihin FCR.
Genom att trottlarna har hål på mantelytan. Gänga hålen med en M3 gängtapp och spackla igen dem med tex ett tvåkomponentsspackel. Du kan även använda tenn om det är trottlar i Zamak.
Jag tvivlar starkt på att det finns en strypt 92:a kvar därute.
91-92 är förövrigt den snyggaste och bästa årsmodellen enligt mig!
Modellen fick oförkänt dåligt rykte i Sverige bla på grund av att den sågades av Bike. Och då vet ju alla att den måste vara jättedålig.
Kör hårt och lycka till!
Jag förutsätter att du inte har en RR, med Keihin FCR.
Genom att trottlarna har hål på mantelytan. Gänga hålen med en M3 gängtapp och spackla igen dem med tex ett tvåkomponentsspackel. Du kan även använda tenn om det är trottlar i Zamak.
Jag tvivlar starkt på att det finns en strypt 92:a kvar därute.
Fan.. jo förmodligen har jag runt 100pållar i min oxå men skulle bli glad om jag kunde kräma ut lite till.. vad kan jag göra??!Jag misstänkte att min zxr var strypt eftersom där va hål i trottlarna så jag körde den i bänk för att kolla. den hade 94hk på bakhjulet, så strypt va den inte.
Fan.. jo förmodligen har jag runt 100pållar i min oxå men skulle bli glad om jag kunde kräma ut lite till.. vad kan jag göra??!
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |
|
EICMA 2024: KTM
Vi får dra oss tillbaka til... |
|