strypning på yamaha tzr 93(nya modellen)

tobbe_en1

Ny medlem
Gick med
21 Jan 2004
Ort
Strömsnäsbruk
Hoj
Funderar på en Suzuki RF 600
spectre skrev:
Solid_snake skrev ju nått om 93an att den hade variabel avgasport i " strypningar på olika hojar " - tråden , kolla upp det kanske kan vara nått att glutta på isället för att kika porr film och wanka :tungan


mmmmm okey.......men vad betyder variabel avgasport??det kan inte min porr filmer berätta! :rofl
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
tobbe_en1 skrev:
mmmmm okey.......men vad betyder variabel avgasport??det kan inte min porr filmer berätta! :rofl


jadu inte en aning faktiskt men jag läste igenom den tråden ( brukar läsa den ibland ifall det har kommit in några nya , hitils okända strypningar på crm ) ( har fobi för sådanna) och sen kikade jag igenom denna och såg att du råkade ha en 93a. släng in mig på msn jag har trist som fan :fyllisar
 

oskjan

Stronger than ever!
Gick med
26 Dec 2003
Ort
Skogarna...
Hoj
Såld...
NSR_Martin skrev:
Nya modden lär bli svårt att få hjälp med här, har inte hört talats om nån som har den här... Tyvärr, vänta och se... Men jag hade inte haft för stora förhoppningar i det här fallet... Nya moddellen av TZRn är ju väldigt ovanlig... :gnissla

Kanske skulle ta och höra med nån återförsäljare av Yamaha? Farsan o jag stog o pratade med en nisse som jobbade hos en yamaha-återförsääljare, han nämnde det att dom gammla är tydligen bara strypta med en kabel vid CDIn, klipper man av den blir det kul :)

Men vänta nån dag o se om du får nått vättigt svar här, chansen finns, även om den inte är gigantisk...

Kabel vid CDI:n?
Nu får du allt förklara tydligare/ge oss info om vem du snackade me :lol
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top