URBAN COWBOY skrev:SV650 ligger i klass 5
Har en själv bilsport o mc 3100 hel/hel ostrypt
bor i stockholm
Fan nu blir jag sur
URBAN COWBOY skrev:SV650 ligger i klass 5
Har en själv bilsport o mc 3100 hel/hel ostrypt
bor i stockholm
Du monterar i brickorna på avsedd plats i insuget mellan förgasare och topp. Kontakta någon som kan skriva ut intyg på åtgärden, tyvärr är jag osäker på om det ens går längre om hojen inte redan är reggad som strypt.tjenare äger en 2004 suzuki sv650 och fick med strypnings brickor när jag köpte den , nu hade jag tänkt sälja den och personen vill ha den strypt ! hur fixar jag detta ? någon som gjort detta för ?
tack på förhand !
Du monterar i brickorna på avsedd plats i insuget mellan förgasare och topp. Kontakta någon som kan skriva ut intyg på åtgärden, tyvärr är jag osäker på om det ens går längre om hojen inte redan är reggad som strypt.
Skickat från min G8441 via Tapatalk
jadu kollade upp det nyss och hojen är reggad som strypt men inga brickor har suttit i , och här har man kört nästan 3 år med denna på a2
men om jag monterar in brickorna korrekt måste ja då skaffa intyg för detta ? tänker ju att hojen är ju redan "strypt" på pappret !
Är det något nytt?Nej, behövs inget intyg.
Däremot skulle det skrivit ett intyg och gjorts en regbesiktning när dom plockades bort om det ska vara regelriktigt.
Är det något nytt?
När jag ryckte strypningen på min ER6 och skulle besiktiga om den till full effekt behövdes inget intyg, han tittade inte ens så att strypningen var borta.
Argumentet han hade var att det finns ingen som är trög nog att regga om sin hoj till full effekt utan att ha plockat bort strypningen.
Detta var 2013, så kanske har ändrats sedan dess.
Nej, den är ju redan reggad för det... (brickorna sitter alltså teoretiskt redan där). Gör det inte svårare än det är.jadu kollade upp det nyss och hojen är reggad som strypt men inga brickor har suttit i , och här har man kört nästan 3 år med denna på a2
men om jag monterar in brickorna korrekt måste ja då skaffa intyg för detta ? tänker ju att hojen är ju redan "strypt" på pappret !
Sena 60S intercom
Sena 60 S med förbättrad Me... |
|
Triumph Speed Triple 30 år
Tiden flyger, som man säger... |
|
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|