Inte när man registrerar om från mellan till lätt. Det är väl bara om man nyregistrerar typ en importerad en hoj? Tror att det är så iaf men jag kan ha fel.chevafantast skrev:Kostar inte regbesiktning 1800:-?
Inte när man registrerar om från mellan till lätt. Det är väl bara om man nyregistrerar typ en importerad en hoj? Tror att det är så iaf men jag kan ha fel.chevafantast skrev:Kostar inte regbesiktning 1800:-?
chevafantast skrev:Kostar inte regbesiktning 1800:-?
Kullberg skrev:jo minst
Fluxir skrev:1940:- närmare exakt.. d e vad ja har hittat för pris...
Hmm det kostade 1800:- när jag registrerade min förra året men dom kan iofs ha ändrat.Fluxir skrev:1940:- närmare exakt.. d e vad ja har hittat för pris...
berggren_martin skrev:Nä, inte fan kan du väl inbilla dig att det bara är att sätta sig på en 1kW-maskin som nybörjarhoj, det är ju livsfarligt. Börja med att testa en halvkilowattare ett tag, det är nog så häftigt och så lär du dig sakteliga att kontrollera dessa fasansfulla kraftpaket
Nääe, är du säker?Poffer skrev:Han skrev fel, menade 10 kw. Annars hade det vart lite patetiskt, men så var det ju inte nu
berggren_martin skrev:Nääe, är du säker?
Edholm skrev:Finns ju många här som kör tzr.. nån borde ju vet hur stort hål det ska vara i brickan.. När du sedan fått veta det så tillverkar du bara en sån och sedan fram med svetsen och fräsa fast.
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|