Mattsson88
Medlem
Finns det några strypningar på sachs zz?
Och var finns dom isåfall?
Mvh Alex (Sachs zz supermotard)
Mattsson88 skrev:Finns det några strypningar på sachs zz?
spectre skrev:skulle chansa på kröken, ta av kröken så borde du se den om det sitter ett cp där ( strypning ).
Tack för tipsetspectre skrev:skulle chansa på kröken, ta av kröken så borde du se den om det sitter ett cp där ( strypning ).
Hmm ja det är det men var sitter strypningarna på en DTR då?KalleNorton skrev:det är ju samma motor som i DTR, så strypningarna borde väl sitta på samma ställe?
Mattsson88 skrev:Finns det några strypningar på sachs zz?
Hehe ok najs!zz-sm skrev:tjena.. det är min gamla sachs du har!!
Jag tror att alla strypningar är borttagan... jag har tävlat mot en cagiva mito -01 och den drog jag i allafall så strypt är den inte...
Mattsson88 skrev:Hehe ok najs!
Har du ställt in avgasportarna? Och hur har du ställt in dom?
zz-sm skrev:Hej jag har inte gjort något med avgasporten.. men jag har ränsat kröken och tagit ut katalysatorn...
philsson skrev:Hmm.. tagit ur katalysatorn.. aldrig hört om förut.. bättre kylförmåga då eller?. :S mobba mig inte
spectre skrev:hehe nä katalysatorn renar avgaserna, vette fan hur det ser ut på en motorcykel men på mopeder ( rieju iallafall ) är det ett filter som sitter i avgassystemet.
sorry.. tänkte på en annan grej. vad de nu heter den som reglerar vattenflödet. n00b förklarar migsjälvspectre skrev:hehe nä katalysatorn renar avgaserna, vette fan hur det ser ut på en motorcykel men på mopeder ( rieju iallafall ) är det ett filter som sitter i avgassystemet.
Haha! "lönt" att ha i så fall .. eller ni andra kanske ligger på under 3k haha!whitesnake skrev:nä men vid 3000rpm
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|