Lundgren skrev:2435002Kommit upp i många trådar nu så jag tämkte att jag skapar tråden. Helt enkelt kör du strypt eller inte. 4t får givetvis inte vara med![]()
cybertron skrev:2435541....är du riktigt säker på det?
*hittar ingen röst på strypt*
<-- Min hoj
Jo och tmn är gatlegal... Hittade min grillade blinkers föresten.. glasset hade börjat smälta från insidan.Bärgren skrev:2435518Jag är laglydig och kör strypt.![]()
flexbert skrev:
Ja ja jaflexbert skrev:
Sedär jalasse kongo skrev:
Vad grundar du det på då? Jag ser mig själv mek-kunnig så det räcker till att bli över och jag kör strypt. Dock kör jag strypt för att behålla min i så bra orginalskick som möjligt. Sen vet man ju aldrig om det blir ett DEP-system till senare.Pr0bz skrev:2435044Vem orkar köra strypt när det kvittar? Jo endast de mek-okunniga.
Om du skall behålla den i orginalskick så ska du köra ostrypt eftersom den är ostrypt orginal. Dessutom är det vänligare för motorn att den är ostrypt.Kapten Klänning skrev:2436251Vad grundar du det på då? Jag ser mig själv mek-kunnig så det räcker till att bli över och jag kör strypt. Dock kör jag strypt för att behålla min i så bra orginalskick som möjligt. Sen vet man ju aldrig om det blir ett DEP-system till senare.
Men snälla inga fler dumma påhopp på oss som kör strypt. Vi har valt att köra strypt och tänker inte vika oss för "grupptrycket".
Det ligger nog något i det du säger. Men kan inte riktigt se det. Vidareutveckla.Lundgren skrev:2436269Om du skall behålla den i orginalskick så ska du köra ostrypt eftersom den är ostrypt orginal. Dessutom är det vänligare för motorn att den är ostrypt.
Kapten Klänning skrev:2436288Det ligger nog något i det du säger. Men kan inte riktigt se det. Vidareutveckla.
ExaktBärgren skrev:2436305Motorn är förmodligen utvecklad och byggd för att gå helt utan strypningar och mår bäst utan.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |