Blaster
Ny medlem
Förra sommaren lämnade jag in hojen och fick den strypt till 25kw genom en strypning i topplocket. Jag har aldrig mekat med en Mc så tycker det är dax att börja lära sig lite. Börja med att ta bort strypningen tex. Problem 1 var att jag inte riktigt vet vart topplocket sitter. Och där jag tror att det sitter, såg jag ingen strypning. Jag fick inga delar med mig hem ifrån verkstaden så det känns ju som att det bara vore att ta bort något, inte köpa helt nya originaldelar?
Någon som har en bild på ett topplock så jag vet om jag är på rätt ställe, och vad heter topplock oftast på engelska?! Har försökt googlat men inte hittat dit jag vill, kanske går lättare om man har bilder.
Vill inte lämna in hojen igen heller om det går att fixa själv, ekonomin tillåter inte det.
Tacksam om någon kan hjälpa en lost nybliven mekaniker.
Någon som har en bild på ett topplock så jag vet om jag är på rätt ställe, och vad heter topplock oftast på engelska?! Har försökt googlat men inte hittat dit jag vill, kanske går lättare om man har bilder.
Vill inte lämna in hojen igen heller om det går att fixa själv, ekonomin tillåter inte det.
Tacksam om någon kan hjälpa en lost nybliven mekaniker.