Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ahh tack så mkt! är det som en vanlig besiktning eller
Rena lekstugan.Om vi nu har privata besiktningsbolag i Sverige så varför kan då inte en mc firma som utfört arbetet skriva ut ett sådant här intyg.![]()
Tanken är att den som utför besiktningen ska vara oberoende den som utfört jobbet för att undvika jäv.
Men besiktningen provkör väl bara och kollar att den "känns slö"? Någon bänkning lär de ju inte göra utan går på verkstadens intyg..? Eller..?
Kan ju vara bra att göra en regbesiktning så att det står 25kw i papprerna^^
Lite OT men relevant i sammanhanget... Någon med "mellankort" som blivit stoppad och fått hojen kollad av farbror blå? Erfarenheter av det?
Varför? Jag har en 25kW GSX-R 750 o det är fan bara bekymmer, vad jag har förstått så finns det massa hojar reggade på en lägre effekt för att få lägre försäkringspremie, men när jag ringde runt så gick alla bolag på ursprungseffekten, vilket är 96kW eller nåt.
Så även om TS reggar om den till ett lägre kW antal så kommer inte premien sänkas eftersom bolagen går på ursprungseffekten, kanske är det nåt annat syfte än försäkring som strypningen är till för?
Nya Indian Pursuit Elite
Screenshot Indian Motorc... |
|
Icons of British Originality
Åtta team från åtta länder ... |
|
![]() |
BMW presenterar R 12 G/S
BMW Motorrad har presentera... |
![]() |
Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning
Den europeiska branschorgan... |