Härnborg
nihao
jag suger på migsvets på tunn plåt iaf
gör hål o fula svetsningar o så
Fast det kanske är för att det är en halvdan svets och inge förarbete på plåten![]()
Testa att ställa ner styrkan eller mer trådmatning nästa gång
![Tummen upp :tummenupp :tummenupp](/img/smilies/thumbup.gif)
jag suger på migsvets på tunn plåt iaf
gör hål o fula svetsningar o så
Fast det kanske är för att det är en halvdan svets och inge förarbete på plåten![]()
Vissa kan ha en strypning i röret. men dem flesta har inte någon strypning i röret förutom katalysatorn.
Strypningarna är mest elktroniska, finns även en trottelstrypning i förgasaren.
Ta bort alla strypningar andra strypningar först innan du börjar med röret.
Och hur man tar bort dem finns det massor av här på SH, kolla FAQ där står det massa nyttigt.
Ha, ta det lungt han är väll antagligen ny hära.
Du visst säkert allting om din CRM när du fick den...
160 gör den på mätaren trot eller ej.
och i strypnings faqet finns ej mx 125 med, visst det är samma motor som rs:en men inte samma rör det kan ju finnas vissa skilldnader trots allt...
och i strypnings faqet finns ej mx 125 med, visst det är samma motor som rs:en men inte samma rör det kan ju finnas vissa skilldnader trots allt...
är du dum i huvvet lr?
om de sitter nån strypning så ser du den i början av röret.... plocka loss å kolla.
Jag antar att du aldrig svetsat förut? Det är inget man lär sig på 1 timma, visst, det går ju att svetsa men hut tätt blir det då?
Jaså det säger du?
Hur kommer det sig då att tex på NSRéns original system i vissa fall finns strypningar i mitten på kammaren? Säkert jätte lätt att se när du tittar in i början på röret.
Edit: Och kanske borde du lugna ner dig lite? Alla vet inte allt om sina hojar, därför finns forumet.
Jaså det säger du?
Hur kommer det sig då att tex på NSRéns original system i vissa fall finns strypningar i mitten på kammaren? Säkert jätte lätt att se när du tittar in i början på röret.
Edit: Och kanske borde du lugna ner dig lite? Alla vet inte allt om sina hojar, därför finns forumet.
det ligger som en extra plåt på insidan i början av röret på vissa, svar ja.
och jag kanske borde lugna ner mej men tycker vi borde få till det bättre för nykomlingar, dyker upp många trådar som handlar om samma sak, finns i stickys osv.
Kan ju meddela att det på vissa RS sitter en strypning i expansionskammaren (+ att katalysatorn sitter där)
jag ska ta en bild på mätaren och lägga upp här för er som inte tror på mig![]()
jag vill se din mx göra 160 på mätaren![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
haha, gå och lägg dig
jo det är det![]()
Ca 170 enligt mätaren. Vilket är väl ca 160 verklig.ok. vad gör en rs 125?
då när min gör 160 på mätaren så borde det vara 150 verklig ungefär.
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |