Jag rekomenderar en stor flaska sprit och en tratt med slang.Pr0bz skrev:2203849Alltså vår klass e ju störd, helt splittrad. Alla åker olika saker, ingen samlas och de övriga vill är så slappa och inte hittar på något, man vill ju inte betala allt själv.
Vafan ska man göra åt de.
Låna någons timmer lastare (borde finnas gott om dom i vimmerby...) Ställ upp en generator från samma person sställ upp en stereo bygg upp en tron som du kan sitta på säga till stadens snygga fjortisar att dom får en öl om dom åker med och vips har du ditt eget harem.Jonathan skrev:2203890Därför frågar man nån bekant som har ett tufft åk om man kan få låna det/den och struntar i de andra.
Bikerbitch skrev:2203901Jag hade coolaste grejen på min student. Åkte sidovagn med cirka 40-50 motorcyklister bakom. Alla andra i min klass åkte på suparsläp.
Häftigaste dagen jag varit med om! Tack igen alla som var med! Och som även ställde upp på syrrans student!
Amatörer... Det är Alice Coopers låt Schools Out som är det som gäller när det är studentdags.vixor skrev:2204601Botten Anna med eran favorit Basshunter
Esquire skrev:2205313Amatörer... Det är Alice Coopers låt Schools Out som är det som gäller när det är studentdags.
Första gången jag tog studenten så åkte vi släp bakom en traktor (en grön Valtra)...
vixor skrev:2204601Vi ska pynta våran vagn (som hela klassen ska åka på) imorgon, ska även ha med en stereo och gissa vad vi ska spela?
Botten Anna med eran favorit Basshunter
darth_igel skrev:2205326Nej de ska vi inte. Är du på riktigt?
vixor skrev:2205330mohahaha, jodu
darth_igel skrev:2205335Då åker jag me HR. Va lite mer uppskattad där i måndags
vixor skrev:2205343ja vad gjorde ni igentligen??
Då får vi slita upp dig på vagnen då
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
EICMA 2024
Nu lämnar vi Milano-mässan ... |