Studenten -08

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
Limez anmälde sig som frivillig, han sa att det helst skulle ligga isbitar i poolen också för det kommer ju troligtvis vara en varm dag:D :rolleyes: :arsele

men vaffan. 27 maj.... då är det ju för fan sommar.

om vi tar upp dedär med vadslagning och budgivning så kan jag väl offra mej om ingen annan gör det.;)

om jag kommer vill säga. jag går fortfarande i plugget då men ska se om jag kommer låss. annars kan man la glida förbi lite senare:)

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Hoj
MTS 1200 S
Vem är den tanige på bilbilden? :)

:fatta! Hur vågar du? :D (Kan försvara mig med att bilden är tagen efter en av mina underbara lungpunkor och jag precis ramlat ut från sjukan. :) Kör därför runt i gocartcabben istället för på hojen. Fick helt enkelt inte:()

Men jag är en exelent förare av den!:) Underhållsvärmning av däcken på en köig, krypig E20 Vill jag minnas var en speciallitet den där dagen! Förutom blästringen av underredet på jonseredsvägen.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Får man ligga på sånna här tillställningar?
Isf kommer jag... i dubbel bemärkelse!! :D
Det kan vi kanske ordna om herrn sköter sig.... :tungan:

hehe ja det kanske är politiskt fel o säga det... men det är enklare då!! :tummenupp :tummenupp

om inte annat så e de jäkligt mycke skoj folk på plats! Nån måste bada den här gången dock!! :)
På nått sätt känns det som det blir aningens svårt för mig att inte bära vita kläder den dagen :gnissla

Last edited:

lg76

dead man walking
Gick med
1 Apr 2007
Hoj
kTm 690 sMc. aPrIlLiA 450 RxV. HuSqVaRnA 450SmR. gixxer 1000 k4
1. Blommans mamma
2. Skipper
3. Paser (kanske?)
4. Alming med fru (hoppas, och siktar på att komma)
5. bikestreet kan hänga med en stund, preliminärt
6. Styret (kommer om ej regn)
71. Rasorblade
76.LG

xylitol

Ny medlem
Gick med
22 Mar 2007
Hoj
Hornet 600 -01, blå! Tjejmagnet...
1. Blommans mamma
2. Skipper
3. Paser (kanske?)
71. Rasorblade
76.LG
69. Xylitol (kommer efter jobbet runt 16. ja jag kan inte räkna, men jag gillar siffrorna! :D)

Last edited:

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
1. Blommans mamma
2. Skipper
3. Paser (kanske?)
69. Xylitol (kommer efter jobbet runt 16. ja jag kan inte räkna, men jag gillar siffrorna! )
71. Rasorblade
76.LG
88. Sebbe_H

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
lyfter tråden lite igen... kortegen känns lite klen :gnissla kom igen nu!!!!

jag kommer inte att gå på studentfesten på kvällen, utan det blir lite "fest" här hemma hela kvällen. Skipper fyller 45 så det är lika bra :)

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
lyfter tråden lite igen... kortegen känns lite klen :gnissla kom igen nu!!!!

jag kommer inte att gå på studentfesten på kvällen, utan det blir lite "fest" här hemma hela kvällen. Skipper fyller 45 så det är lika bra :)

Har ju inte träffat dig som tar studenten (eller de andra heller, för den delen), men om jag inte har annat för mig kan jag tänka mig att bara vara med o fylla ut kortegen:) (lite beroende på hur trött jag är efter jobbet:gnissla )

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Vilket är tiden för själva kortegen?

Är det inte för tidigt skall ja försöka komma iaf. Korden har dock börjat visa sig lite och jag får inte bytt förrän ti-on som tidigast.

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Hoj
Yamaha R6-00
Har ju inte träffat dig som tar studenten (eller de andra heller, för den delen), men om jag inte har annat för mig kan jag tänka mig att bara vara med o fylla ut kortegen:) (lite beroende på hur trött jag är efter jobbet:gnissla )
självklart är du välkommen...

Dock så tror jag att jag såg dig på wcx en stund igår? eller så gissade vi fel :hihi
men du är hjärtligt välkommen! Alla är välkomna, det blir grillat senare på kvällen så det är helt ok att stanna ett tag med :)

Vilket är tiden för själva kortegen?

Är det inte för tidigt skall ja försöka komma iaf. Korden har dock börjat visa sig lite och jag får inte bytt förrän ti-on som tidigast.
Jag går ju ut kl 12 från skolan, så nånstans mellan 12-13 så rullar väl kortegen från Skolan kan jag tänka mig :)

Last edited:

Josefine*

.....
Gick med
8 Aug 2006
Hoj
R6 -00
självklart är du välkommen...

Dock så tror jag att jag såg dig på wcx en stund igår? eller så gissade vi fel :hihi
men du är hjärtligt välkommen! Alla är välkomna, det blir grillat senare på kvällen så det är helt ok att stanna ett tag med :)

Jag går ju ut kl 12 från skolan, så nånstans mellan 12-13 så rullar väl kortegen från Skolan kan jag tänka mig :)

Fel gissat, var inte där... Undrar ju lite vem ni trodde var jag..:gnissla (edit; kollade wcx-tråden. Hoppas inte ni trodde att jag var spyan/stämmningssänkaren:3freak )

Men då dyker jag kanske upp....:)

Kommer väl vara hyfsat m folk där, så ni andra, skulle ni få syn på en blå R6 smyga runt så kan ni ju vinka eller nåt....:)

Last edited:

Sebbe_H

Ny medlem
Gick med
27 Jun 2006
Hoj
Ducati Hypermotard 939 -17
Annars kan vi ju styra upp ett möte innan så man kan åka dit i samlad trupp?

mackan89

Pimpstar nörd
Gick med
10 Jun 2007
Hoj
Crf 50
kommer mee bort till burgården för att säga Hej då till några polare som går där...

krillan_18 skall komma fram till dig om jag ser dig :)

tar en del kort ochså om jag ser er:)

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...