Krilllan
Ny medlem
Limez anmälde sig som frivillig, han sa att det helst skulle ligga isbitar i poolen också för det kommer ju troligtvis vara en varm dagNån måste bada den här gången dock!!
Limez anmälde sig som frivillig, han sa att det helst skulle ligga isbitar i poolen också för det kommer ju troligtvis vara en varm dagNån måste bada den här gången dock!!
Limez anmälde sig som frivillig, han sa att det helst skulle ligga isbitar i poolen också för det kommer ju troligtvis vara en varm dag
Ja det har du rätt i.. Jag hoppas att du inte har orginalsystem och din brölar på rätt gött?
Vem är den tanige på bilbilden?
Det kan vi kanske ordna om herrn sköter sig.... :Får man ligga på sånna här tillställningar?
Isf kommer jag... i dubbel bemärkelse!!
På nått sätt känns det som det blir aningens svårt för mig att inte bära vita kläder den dagenhehe ja det kanske är politiskt fel o säga det... men det är enklare då!!
om inte annat så e de jäkligt mycke skoj folk på plats! Nån måste bada den här gången dock!!
Det kan vi kanske ordna om herrn sköter sig.... :
lyfter tråden lite igen... kortegen känns lite klen kom igen nu!!!!
jag kommer inte att gå på studentfesten på kvällen, utan det blir lite "fest" här hemma hela kvällen. Skipper fyller 45 så det är lika bra
självklart är du välkommen...Har ju inte träffat dig som tar studenten (eller de andra heller, för den delen), men om jag inte har annat för mig kan jag tänka mig att bara vara med o fylla ut kortegen (lite beroende på hur trött jag är efter jobbet )
Jag går ju ut kl 12 från skolan, så nånstans mellan 12-13 så rullar väl kortegen från Skolan kan jag tänka migVilket är tiden för själva kortegen?
Är det inte för tidigt skall ja försöka komma iaf. Korden har dock börjat visa sig lite och jag får inte bytt förrän ti-on som tidigast.
självklart är du välkommen...
Dock så tror jag att jag såg dig på wcx en stund igår? eller så gissade vi fel
men du är hjärtligt välkommen! Alla är välkomna, det blir grillat senare på kvällen så det är helt ok att stanna ett tag med
Jag går ju ut kl 12 från skolan, så nånstans mellan 12-13 så rullar väl kortegen från Skolan kan jag tänka mig
Annars kan vi ju styra upp ett möte innan så man kan åka dit i samlad trupp?
Skulle förenkla det hela..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |