Studenter med hoj i Uppsala?

Telefonräkning

Olyckligt världsmedveten
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha Fazer 600-02
Originally posted by Pank
är det några andra med kårleg som e sugen på att hänga med o ta en bira så är det bara att slänga in en hojt här så kan vi väl dra ihop något!

Fixa ett gästleg eller hur det nu funkar i Uppsala så är jag där som en skållad Järv när det ska hem och smiskas asfalt i april. :tummenupp

Räknas det förresten om man är exilrospigg och student i Umeå...hojen står ju trots allt i Roslagen?

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Pank skrev:
åkning om 2,5 V, med nöje! hämtar hem min hoj nu i veckan, hoppas att den mår lika bra nu som den gjorde sist vi sågs bara.

skvader dam gasque, 5 april....fan så långt i framtiden planerar jag aldrig, men det är väl inte helt omöjligt!

annars är jag alltid redo för en nacho tallrik på V-dala vilken dag som helst!
jag pm,ar dig mitt mob. nummer så kan du ju slå en pling om du vill gå ut o ta en bira innan dess.

är det några andra med kårleg som e sugen på att hänga med o ta en bira så är det bara att slänga in en hojt här så kan vi väl dra ihop något!

-=P=-

Gå på qasquen... Jag ska hålla tal! Hehe... Då har jag dessutom hojen på plats i Uppsala!
Vi ses!

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
Telefonräkning skrev:

Fixa ett gästleg eller hur det nu funkar i Uppsala så är jag där som en skållad Järv när det ska hem och smiskas asfalt i april. :tummenupp

Räknas det förresten om man är exilrospigg och student i Umeå...hojen står ju trots allt i Roslagen?

bara att hojta till!
du e välkommen!

-=P=-

Pank

Försöker ta mig tillbaka,,
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
gixxer 750-94*såld* gixxer 750-99*Crashad* XR600*såld* KTM 690 SMC -08*såld* KLR 650-2014 Kawasaki Cabra 175-1981
NinjaNurse skrev:
Gå på qasquen... Jag ska hålla tal! Hehe... Då har jag dessutom hojen på plats i Uppsala!
Vi ses!

hmm....antar att det kommer att vara en del syrror där...
:D

-=P=-

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Telefonräkning skrev:

Pluggar du så är allt möjligt....
Var var du förresten, och när (<---) om man får fråga?

Nursen

Våga vägra kåpa!
Gick med
10 Mar 2003
Hoj
S3 -04
Pank skrev:
hmm....antar att det kommer att vara en del syrror där...
:D

-=P=-

Jag vet inte hur det blir med syrror på gasken, men jag tror att den är ganska populär. Om inte annat så finns det ju 37.000 studenter här i stan varav 60% är kvinnor, så det ska nog ordna sig!

:öl :D :tummenupp

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...