Jag är ute efter en hoj som är billig att äga, men som ändå är rolig att köra. Kanske någon hoj som ligger i en lägre försäkringsklass än den egentligen borde göra?
Förut hade jag en gsxr750 -08, men var tvungen att sälja bort den när jag flyttade till Göteborg där försäkringen gick upp från 13000 till minst 60000 kr/år.
Jag vill helst ha någon sporthoj, touringhoj, nåt som liknar z750 kanske? Men skulle även kunna tänka mig någon slags custom av storlek small och med korta framgafflar.
Jag är under 170 cm och vill inte ha något för stort.
Min budget är max 50000 kr om något helt perfekt skulle dyka upp, men vill gärna hamna mellan 30000-40000 kr.
Finns det någon på forumet som har ett bra förslag?
Tack på förhand
/Student med abstinens
Förut hade jag en gsxr750 -08, men var tvungen att sälja bort den när jag flyttade till Göteborg där försäkringen gick upp från 13000 till minst 60000 kr/år.
Jag vill helst ha någon sporthoj, touringhoj, nåt som liknar z750 kanske? Men skulle även kunna tänka mig någon slags custom av storlek small och med korta framgafflar.
Jag är under 170 cm och vill inte ha något för stort.
Min budget är max 50000 kr om något helt perfekt skulle dyka upp, men vill gärna hamna mellan 30000-40000 kr.
Finns det någon på forumet som har ett bra förslag?
Tack på förhand
/Student med abstinens