Studentoverall - Detta satans påhitt!!

Ok de här inlägget är igentligen inte ens värt att svara på, vill bara påpeka att det var ett oerhört barnsligt inlägg och kan dessutom meddela att de inte stämmer för fem öre

Jag kan skriva perfekt svenska om jag vill men detta är ett forum så jag bryr mig inte och sen så studerar jag inte svenska så de så.
Detta är sporthoj.com, gör man fel här eller skriver som en fjortis är det alltid någon som kommer att kommentera det. Dessutom är det sjukt jobbigt att försöka läsa texter där varken punkt, kommatecken eller radbyte finns.

Detta är sporthoj.com, gör man fel här eller skriver som en fjortis är det alltid någon som kommer att kommentera det. Dessutom är det sjukt jobbigt att försöka läsa texter där varken punkt, kommatecken eller radbyte finns.

Jag bryr mig inte om ifall någon kommenterar det.

Jag bryr mig inte om ifall någon kommenterar det.
Tydligen verkar du göra det ändå.
Ok de här inlägget är igentligen inte ens värt att svara på, vill bara påpeka att det var ett oerhört barnsligt inlägg och kan dessutom meddela att de inte stämmer för fem öre.

Ironin är död..
Jag kan skriva perfekt svenska om jag vill men detta är ett forum så jag bryr mig inte och sen så studerar jag inte svenska så de så.

Det kan du fethaja, hela sveriges datanördar och marinbiologer och andra mobbade samlas på KTH och går runt och ser fula ut. En gång om året anordnar de någon festival, karneval eller vad de nu kallar det och stör omgivningarna och skräpar ner också. Varje år lämnar de efter sig skräp och skrot.

En del tvärmobbade hade ju sådan där redan i gymnasiet förresten, de måste varit särdeles ensamma. :(

Fy fan! Då blir nog jag en av dem som inte använder dessa då.

Det är helt valfritt, jag är snart klar med min utbildning och har aldrig ens haft tanken på att köpa en overall. Vill man gå på nån kravall (fest) så är det bara att ta på sig sina vanliga kläder och gå dit..

Bra, man lär ju bli mobbad om man går runt i dessa, eller är det tvärtom?

Last edited:
Sist jag var på en crosstävling hade några i publiken på sig crossbyxor och crosströja! Några andra nöjde sig med t-shirt och keps med stor logga.

Om man ser en fotbollsmatch så har en stor del av publiken på sig lagets fotbollströja! Ibland målar dom lagets färger i ansiktet.

Behöver ni fler exempel?

Man blir inte mobbad om man har en overall och man blir inte heller mobbad om man inte har det. Känns lite som om vi har vuxit ifrån det där med mobbning.

Den som sticker ut kommer alltid att bli mobbad. Om det har pågått sen urminnes tider så kommer det pågå tills solen slocknar. Så är det bara, tyvärr.

Ja, som prostitution faktiskt. Sådana gamla beteenden kan inga politiker ridandes på populismvågen för dagen ändra på hur önskvärt vissa anser det vara. Gå på källan istället, förbjud könshormoner. Kväs erektionen i sin linda. Eller sätt kyskhetsbälte på varje kvinna och låt pappa staten dela ut nyckel mot licens och avgift (läs slidskatt).

Det kan du fethaja, hela sveriges datanördar och marinbiologer och andra mobbade samlas på KTH och går runt och ser fula ut. En gång om året anordnar de någon festival, karneval eller vad de nu kallar det och stör omgivningarna och skräpar ner också. Varje år lämnar de efter sig skräp och skrot.

En del tvärmobbade hade ju sådan där redan i gymnasiet förresten, de måste varit särdeles ensamma. :(

Låter som någon får för lite ligga och börjar närma sig pension :pannkyss :tungan

Man måste ha haft en overall för att inse dess fördelar.
1. Billig
2. Outslitlig (nästan)
3. bekväm
4. Åker av snabbare än man hinner säga "ligga" :yoparty

Sen att det inte är värdens vackrast plagg skiter man i som student.

Den som sticker ut kommer alltid att bli mobbad. Om det har pågått sen urminnes tider så kommer det pågå tills solen slocknar. Så är det bara, tyvärr.

Ok jag tror inte vi har samma syn på mobbning du och jag. Om jag skulle anamma ditt synsätt så skulle typ dom flesta SH:are också vara det eftersom dom flesta försöker på något sätt sticka ut.

Kom du in på KTH? Det var väl du som frågade härom veckan om det var en bra skola?

Nej, har inte sökt ännu, ska göra högskoleprovet i april och tänkte sedan fundera på om jag antingen ska jobba eller läsa vidare.

Tycker faktiskt alla jävla studenter är ganska irriterande, mest små bessewissers som springer runt & ska äta billiga buffér på studiebidraget....sen skyller dom sin oförmåga att faktiskt ARBETA på att dom "bara ska kompletera med en 5 p kurs i onödigt vetande först" så dom kan löka runt lite till...suck!

Tycker faktiskt alla jävla studenter är ganska irriterande, mest små bessewissers som springer runt & ska äta billiga buffér på studiebidraget....sen skyller dom sin oförmåga att faktiskt ARBETA på att dom "bara ska kompletera med en 5 p kurs i onödigt vetande först" så dom kan löka runt lite till...suck!

Hörröduru, jag började jobba 5 dagar efter min examen, som togs på utsatt tid med minimalt snyltande på staten. Å andra sidan gick jag en högskoleutbildning vars inofficiella motto när det kommer till overaller är att "de jobbar man och skitar ner sig i, inget annat"

Edit: Vi hade med andra ord inga overaller.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back