number3
Ny medlem
- Gick med
- 15 May 2008
- Hoj
- Aprilia SXV450, Suzuki DRZ400SM
Hur har det gått?
Vad jag har kommit på är att det är enklare att stjäla en hoj än att få den tillbaka... Jag säkert kunde ha köpt en ny hoj med alla pengar jag har spenderat på telefonräkningar.
Jag älskar Sverige, fast jag är engelsman och har bott här bara 3år, men kundtjänst är inte er grej.
Få att försöker få tag i min hoj är en riktig utmaning. Min hoj finns nånstans med polis men var och vem är ansvarig - ingen aning. Alla lovar ringer tillbaka hittills har endast en person gjorde detta och det var för att ge mig ett nummer till någon annan. Jag är så trött med det här. Snart skit jag i hojen och köper en Volvo.
Samma sak med försäkringen - för att komma fram måste man bli arg. Varför är det så? Jag vill inte att ett företag "överträffa" mina förväntningar bara att de gör vad de lovade. Ingen mer.
Den värsta med att ha en hoj stulit är inte att hojen är borta utan att man ligger i andras händer som bryr inte om dig.
Uppdatering om status kommer senare i veckan efter 50 samtal till....