Stulen Fireblade, Saltholmen, Göteborg! Hittelön!

silad

dalis
Gick med
26 Jun 2008
Hoj
1984, Yamaha, FJ1100, XRV 750.
Fan va tråkigt men jag håller ögon och öron öppna.
Har du bild så är det alltid bra att lägga ut här.
Ev. Reg Nr.

Last edited:

PelleFullgas

PelleFullgas
Gick med
25 May 2009
Hoj
Honda CBR 900RR Fireblade -97
Ja, jo, tråkigt är nog inte ens förnamnet...
Tack för medlidande.
Min avatar = bågen.
Vet inte om jag bör lägga ut reg.nr. här, för allmän beskådan...? Och är tjyven verkligen så puckad att hen kör omkring med en stulen bå ge - och med samma plåt...?

CB_tobbe

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Mar 2007
Hoj
-
Den åker sannolikt omkring utan plåt eller med en stulen plåt. Snart är den omålad med sprayburk.

pålle123

Medlem
Gick med
13 Feb 2012
Hoj
-16 Aprilia V4 tuono 1100 Factory
Ja, jo, tråkigt är nog inte ens förnamnet...
Tack för medlidande.
Min avatar = bågen.
Vet inte om jag bör lägga ut reg.nr. här, för allmän beskådan...? Och är tjyven verkligen så puckad att hen kör omkring med en stulen bå ge - och med samma plåt...?

Jag tycker att du skall lägga upp reg nr. När min tjejs hoj blev stulen för ett par månader sen körde tjyvarna med reg plåten kvar på. Det var så vi hittade den. Sen hjälpte inte det tyvärr men.

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
Nej
Lägg ut både reg nr och bättre bilder.

Dom killar som stjäl hojar är inte dom "skarpaste knivarna i lådan" . Så sannolikheten att dom både har regskylt och färg kvar är rätt stor!

Areschoug

Ny medlem
Gick med
5 Jan 2006
Hoj
2009,Triumph Street Triple
Ut och cruisa runt i Tynnered ett par kvällar så har du hyfsat stor chans att se den!

Andreas

Medlem
Gick med
12 Jan 2014
Hoj
Honda VFR1200F

Vad skulle kunna vara problemet med att lägga ut registeringsnumret? Det enda skäl jag hört är för att inte ge tjuvarna en ledtråd till var de ska leta efter hojen om de vill ta den. Jag vet inte om det är ett särskilt bra argument i vanliga fall, man åker ju runt med plåten synlig hela tiden, men just nu är väl det helt ointressant för dig.

Lycka till i alla fall och hoppas hojen kommer till rätta.

PelleFullgas

PelleFullgas
Gick med
25 May 2009
Hoj
Jag, och förmodligen även ni, till skillnad från de spjuvrar som har lagt rabarber på min båge, jobbar heltid och har knappt tid ens att köra båge på min fritid (har hitintills i princip bara kört till och från jobbet) - så att börja civilspana kvällar, nätter och helger känns tyvärr helt uteslutet...
Men tack för (det kanske något fördomsfulla, hoppas jag...) tipset - den som har möjlighet kan ju tjäna en tusing - registreringsnumret har hela tiden stått med stort typsnitt överst på stulnafordonssidan, som jag startade denna tråd med...! ;-)
God jaktlycka!

Last edited:

GreeGeer

Ny medlem
Gick med
18 Jun 2010
Hoj
Ingen för tillfället ;(
Håller utkik i Tynnered. Men hade gärna sett bättre bilder då det blir mycket lättare att känna igen.

PelleFullgas

PelleFullgas
Gick med
25 May 2009
Hoj
TACK, alla engagerade!
Se infogade foton, båda tagna bara några dagar före stölden - tyvärr är bågen *något smutsig* beroende på det kopiösa regnandet i början av den veckan...
140515_Fireblade_Clip.jpg
140513Fireblade.JPG

mattsster

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2008
Hoj
KTM DUKE 690 2010
Tråkigt! Blev av med en likadan i GBG för ett par år sedan. Lägg ut regnummer. Det kan inte förvärra. På min hade de satt på lita tejp så att U blev ett O...

PelleFullgas

PelleFullgas
Gick med
25 May 2009
Hoj
Ja, väldigt surt med folk som inte bryr sig om "mitt" och "ditt".
Mitt allra första inlägg i denna tråd innehåller en länk som i sin tur visar registreringsnumret överst i stort typsnitt, och lyder som följer:
Svart Honda CBR 900RR Fireblade -97
http://www.stulnafordon.se/?fordon=855

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept