Stulen Gilera Runner 180 -03:a 26/5!

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
Natten på 26/5 blev min väns Gilera runner 180 -03a stulen I partille.. Ni kan väl hålla ögonen öppna o posta om ni ser den så vi vet var vi ska leta.. ! ha Gileran i tankarna när ni e ute o kör!! ska förasöka ladda upp en bild på en liknande som e i stort sett identisk..

Gilera-Runner-SP180-carbonio.jpg

Last edited:

Raderad medlem 51742

Guest
Kan ha varit den jag såg i går (fredag 27/5) ca 16.30. Körde om mig på E20 vid Sävedalen, riktning mot Stockholm. Saknade nummerplåt och framfördes av kille utan hjälm. Har för mig idioten som körde hade mörkblå sweatshirt.

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
Kan ha varit den jag såg i går (fredag 27/5) ca 16.30. Körde om mig på E20 vid Sävedalen, riktning mot Stockholm. Saknade nummerplåt och framfördes av kille utan hjälm. Har för mig idioten som körde hade mörkblå sweatshirt.

Va han svensk? Hårfärg minns du det? Tack för uppmärksamheten!:)

Va han svensk? Hårfärg minns du det? Anl till att ja frågar det e för att vi misstänker en kille redan Tack för uppmärksamheten!:)

Last edited:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Såg med stor sannolikhet också denna snubbe på E20 i fredags. Mötte honom kanske vid 20-tiden vid munkebäcksmotet i riktning mot stan. Såg honom bara snabbt, men ingen hjälm hade han allafall. Mörkt hår och under 20 år skulle jag säga. Ska hålla ögonen öppna, kör den vägen varje dag.

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
Såg med stor sannolikhet också denna snubbe på E20 i fredags. Mötte honom kanske vid 20-tiden vid munkebäcksmotet i riktning mot stan. Såg honom bara snabbt, men ingen hjälm hade han allafall. Mörkt hår och under 20 år skulle jag säga. Ska hålla ögonen öppna, kör den vägen varje dag.

Ja får en känsla av att personen som stulit den då kan ha kvar den i denna delen av stan då eftersom den setts mot stan från partillehållet båda ggr.. Personen hade inte brunt hår lr? TACK!:)

JRO

Ny medlem
Gick med
12 Nov 2007
Hoj
Honda CB1000RA
Hoppas de får fast tjuvarna, tråkigt att man aldrig kan ha sina leksaker i fred :mad:

Blev själv av med min röda 180cc runner för några år sedan. Polisen ringde en månad efter stölden och sa att den hade varit använd vid ett butiksrån i Lunden av 2st yngingar. Omsprayad med svart färg. Dock hade den blivit så pass krockad vid polisjakten att jag inte återfick den.

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Ja får en känsla av att personen som stulit den då kan ha kvar den i denna delen av stan då eftersom den setts mot stan från partillehållet båda ggr.. Personen hade inte brunt hår lr? TACK!:)

Vet inte om jag vågar säga för mycket då jag bara såg honom i periferin mer eller mindre. Men min uppfattning är att han hade brunt hår och såg svensk ut.

Raderad medlem 51742

Guest
Minns det också som att det var en person med svenskt utseende i 20-årsåldern. Vågar inte svära på hårfärgen, men inget som drog uppmärksamheten till sig på något sätt varken vad gäller färg eller frisyr. Var väl en normal någorlunda kortklippt killfrisyr, ev "råttfärgat" mellanbrunt, men är som sagt osäker på detta. Uppfattade killen som något över meddellängd, men det är svårt att se när man sitter ner, så jag kan ha fel på den punkten.

JJ(CBR)JJ

Nybörjare!
Gick med
1 Dec 2010
Hoj
Bmw S1000RR 2010
Ett tips
De åker många Gilera Runner 180 här i backa(Hisingen)
alla kör utan hjälm!
dom flästa kör på ett hjul!
alla saknar nummerplåtar!
och ingen av dom som kör e svenskar!

De e alla möjliga färger på skotrana

Last edited:

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
vi har letat en del här i partille omr nu men inget resultat! hoppas på er hjälp för att komma vidare..

Nyheter
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras

Yamahas Sports Touring-mode...

Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0