stulen Hayabusa

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
Hayabusa -03 Biltema Editon
klicka på länken http://www.stulnafordon.se/?fordon=136

mår skit

de nöjde sig inte heller med bara detta. de tände också eld på garaget och stal kläder, hjälmar. Resten av garagelängan rökskadades så innihelvete.

och jag som har laddat som satan hela vintern, med övertid, styling, modds

dessutom var jag 10 min från att ta dem på bar gärning...asen

Last edited:

Perskan

Ny medlem
Gick med
19 Jan 2006
Hoj
Yamaha XT660R-05, Suzuki DR600-87
Fan va illa, lider med dig!
Va krävs nuförtiden när varken garage, larm eller lås räcker till?

Kodden

Som senap ska vara: söt, stark och grov.
Gick med
10 Feb 2005
Hoj
Supkerduke(såld!)
Fy fan vilka svin! Såna typer borde hängas upp i hälsenorna och sakta skinnflås, medan myror samtidigt får krypa över dom! :mad:

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
Marcus74 skrev:
2256284 Fy fan vilka svin! Såna typer borde hängas upp i hälsenorna och sakta skinnflås, medan myror samtidigt får krypa över dom! :mad:
man fattar inte hur mycket psykiskt lidande detta ställer till förens man själv råkar ut för det.
Och förut klagade man över småsaker...

lpdata

Hayabusa
Gick med
5 Apr 2004
Hoj
Hayabusa RX-1...Lynx 550-08
Gomer Pyle skrev:
2256625 man fattar inte hur mycket psykiskt lidande detta ställer till förens man själv råkar ut för det.
Och förut klagade man över småsaker...

Lider med dig märkeskollega :( får du reda på vilka som gjort det så tjoa så kommer jag ned och hjälper dig :machinegu :kulspruta

//Lasse

Mawerick

nu även turboladdad version
Gick med
13 Jul 2003
Hoj
Hayabusa
busan

lider med dig Gomer......helt jävla otroligt....
de som har gjort det måste haft koll på saker o ting + att de måste ju ha lite erfarenhet ang. busan.....e ju inte direkt bara att pysa iväg med en delvis nerplockad busa....ska ha ögon o öron öppna här nere omkring...pm:a gärna över lite nummer och kännetecken! // Jocke

Micke .S.

same same,But diffrent
Gick med
24 Sep 2003
Hoj
Ett stycke 1000R
Nä fy fan, Jävligt värre, Har min *Busa* ute på våran framsidan. Ca två meter från där *busan* står, fast inne i våran lägenhet har jag hundkorg och ett stycke pitbull som morrar åt varje bil / småprat & heller annat som låter utan för våran framsida, Så känner mig överdjävligt säker på att han äter upp den som tar sig in och ens försöker ta min *Busa*,Om jag nu är hemma & öppnar dörren, Annars skrämmer han nog den mest råbarkade tjuven genom att bara låta mest ARG, Nu hjälper det inte dig att min situvation ser ut så. Men fy fan vilket *Smuts* det finns till människor. Hoppas på det bästa att den kommer tillbaka, Jag har ögonen öppna ska du veta, SEEK & DESTROY tjuv jävlar.....

Ballhead

För feg för att vara crazy
Gick med
15 Jan 2004
Hoj
Honda Blackbird. Yamaha DT125.
Hojta till om hjälp behövs. För jävligt när inte människor vet vem som är mitt och ditt. Det är som facket ju fler vi är ju starkare är vi.
Trevlig helg och hoppas vi hittar tjyven.

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
suzuki01 skrev:
2258575 Vet hur det känns, har varit i samma situation.
Lider med dig.
// Jörgen
tvivlar på att de brände ner garaget för dig. det är det som är värst

ska du skaffa en ny?

Last edited:

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
tiden går å går.
vad gör polisen? ska man få gå fri för en sån här sak? mordbrand, skadegörelse, stöld, tillgripande av fordon... tydligen
det lönar sig att vara kriminell tamejfan!

Last edited:

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
Gomer Pyle skrev:
2290395 tiden går å går.
vad gör polisen? ska man få gå fri för en sån här sak? mordbrand, skadegörelse, stöld, tillgripande av fordon... tydligen
det lönar sig att vara kriminell tamejfan!
happ, snuten ringde idag. De har hittat busan. men vilket skick kommer den att vara i då???? motoroljan var urtappad när den stals samt kopplingskåpan satt bara påtryckt på motorn samt att sidopanelen låg på arbetsbänken.

eftersom att hojen startades när den stals, så har de antingen skruvat ihop hojen samt fyllt på olja, eller startat och kört den tills den skar.

vilket är mest troligt? jävla klantar
snuten hittade den 2 dagar efter att den stals, ändå har de inte ringt mig förens idag...grattis.

ska ner till stationen nu å kika på den
önska mig lycka till

Last edited:

Rideass

Ung pung, på skrevraket.
Gick med
3 Apr 2005
Hoj
Tvåhjulssoffa GSA -08
Fyfan, lider med dig. Om jag någonsin köper en sådan vacker hoj som du äger kommer jag nog satsa på GPS-spårningssystem. Otroligt vansinnigt att samtidigt tända eld på garaget. Idioter. :(

Gnosjo

KTM 690 sm
Gick med
12 May 2006
Hoj
Yamaha XVE1900 07
Gomer Pyle skrev:
2311247 happ, snuten ringde idag. De har hittat busan. men vilket skick kommer den att vara i då???? motoroljan var urtappad när den stals samt kopplingskåpan satt bara påtryckt på motorn samt att sidopanelen låg på arbetsbänken.
eftersom att hojen startades när den stals, så har de antingen skruvat ihop hojen samt fyllt på olja, eller startat och kört den tills den skar.

vilket är mest troligt? jävla klantiga socialfall
snuten hittade den i ett garage nära där jag bor samma dag som den stals, ändå har de inte ringt mig förens idag...grattis.

önska mig lycka till

Då får vi hoppas att dom som tog den får vad dom förtjänar :kulspruta :machinegu :2cool

rfb

Klor, Juice och avfettning
Gick med
22 May 2006
Hoj
YZF600 Thundercat(såld) Suzuki TL1000s -97(såld) Suzuki SuperBike (TL1000R) (såld) Husaberg FS650 Motard (såld) Aprilia 650 SuperMotard (såld) - R1, GSXR750, Aprilia RSV m.m. - allt är sålt :(
Gomer Pyle skrev:
2311247 happ, snuten ringde idag. De har hittat busan. men vilket skick kommer den att vara i då???? motoroljan var urtappad när den stals samt kopplingskåpan satt bara påtryckt på motorn samt att sidopanelen låg på arbetsbänken.

vilket är mest troligt? jävla klantar
snuten hittade den 2 dagar efter att den stals, ändå har de inte ringt mig förens idag...grattis.

önska mig lycka till

Hur har det gått???

zajtar

Ny medlem
Gick med
19 Aug 2005
Hoj
En cbr 1000rr 08 med 09ans motor i .Hojar som man har haft 1000rr, 900rr ,2 st 929rr, kawasaki z1000
ja hur gick det har dom hittat idioterna :mad:

Busa78

Ny medlem
Gick med
19 Dec 2003
Hoj
Alex.J skrev:
2321175 Hur gick det nu då?
hojen ska till suzuki verkstad imorrn för analys av motor och elsystem. Fast stjärnmeken ska ha 4 veckor semester först. Låset till cutsen trasigt,tändningslås trasigt, styrkronan har slagmärken, högra sidokåpan saknas helt, kopplingskåpan på motorn är ditskruvad med ca 10 olika slags bultar (snyggt). olja är det i motorn men vad för olja? rätt nivå??

sen är hojen skitig. ser ut att ha körts på motocross bana.

jag är mest skraj för motorn och elsystem (hänger ut kablar på sidan).
Om skadorna på hojen blir mer än 70% av hojens värde så löser Folksam den.

glad sommar

Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM