Jazen
med licens to kill
Ska försöka fatta mig kort.
I somras blev min hoj stulen i sollentuna (zx10 -09).
Efter massa tips så hittade vi hojen samma dag i hökarängen, pundaren kunde gripas efter en liten springtur från snuten.
Den här killen är en såndär alldaglig lågliv pundare som bara förstör för folk.
Han greps och åtalades för:
Grov vårdslöshet i trafik
Olovlig körning, grovt brott
Rattfylleri, trafikbrottslagen
Narkotikabrott,ringa brott
Vapenbrott,ringa brott
Domen blev 4mån fängelse och lite skadestånd m.m.....
Jag sökte om ersättning för 2000kr för skadorna på hojen.
I rapporten finns det inte bara 1 fall utan 2 fall av MC stöld och 1 bil stölds incident och i ALLA incidenter har han brukat amfetamin,påverkad.
Rapporten är väldigt lång så jag kortar av den.
Det märkliga är att den här killen förekommer inte mindre än *trumvirvel* 76 avsnitt i belastningsregistret sedan 2012, han är dessutom NORSK medborgare....
Gjort och sagt så döms han och jag skickar in papper till kronofogden för att försöka fiska efter mina 2000kr som är troligen högst omöjligt att få då jag antar att han säljer lillfingret för knark.
6mån sen, idag får jag papper hem där man gör en utmätning och självklart så har han inga tillgångar.... jag skriver ordagrant från kronofogdens papper som jag har här framme.
Gäldenär saknar känd inkomst
Motivering: Försök till gäldenärskontakt har sökt efter telefonnr till gäldenär på hitta.se,eniro.se och skatteverket utan resultat
Förättning är inte genomför
Motivering: Förättning anses i dagsläget ej motiverande pga att det inte frammkommit uppgifter i utredningen som tyder på att utmätningsbara tillgångar finns samt att returer erhålls från adress: selebovägen 23,lgh 1002, 122 48 enskede
Han har 2 fordon på sig
Regnr: OSO561 Utmätningsbart värde saknas
Regnr: FGK150 Utmätningsbart värde saknas
Ja med andra ord så är det rätt kört. Han skulle troligen aldrig dömmas till fängelse om det inte rörde sig om narkotika och vapenbrott.
Eftersom jag inte bryr mig nå mer om skiten så hänger jag ut han här, dessa är offentliga handlingar, han är dömd, admin får säga sitt men jag tycker det är en liten rättvisa för andra på forumet.
Namn: Dan...
Personnr: pul
....
Sorry för diverse stavfel här i hastigheten.
God jul på er allihopa.
I somras blev min hoj stulen i sollentuna (zx10 -09).
Efter massa tips så hittade vi hojen samma dag i hökarängen, pundaren kunde gripas efter en liten springtur från snuten.
Den här killen är en såndär alldaglig lågliv pundare som bara förstör för folk.
Han greps och åtalades för:
Grov vårdslöshet i trafik
Olovlig körning, grovt brott
Rattfylleri, trafikbrottslagen
Narkotikabrott,ringa brott
Vapenbrott,ringa brott
Domen blev 4mån fängelse och lite skadestånd m.m.....
Jag sökte om ersättning för 2000kr för skadorna på hojen.
I rapporten finns det inte bara 1 fall utan 2 fall av MC stöld och 1 bil stölds incident och i ALLA incidenter har han brukat amfetamin,påverkad.
Rapporten är väldigt lång så jag kortar av den.
Det märkliga är att den här killen förekommer inte mindre än *trumvirvel* 76 avsnitt i belastningsregistret sedan 2012, han är dessutom NORSK medborgare....
Gjort och sagt så döms han och jag skickar in papper till kronofogden för att försöka fiska efter mina 2000kr som är troligen högst omöjligt att få då jag antar att han säljer lillfingret för knark.
6mån sen, idag får jag papper hem där man gör en utmätning och självklart så har han inga tillgångar.... jag skriver ordagrant från kronofogdens papper som jag har här framme.
Gäldenär saknar känd inkomst
Motivering: Försök till gäldenärskontakt har sökt efter telefonnr till gäldenär på hitta.se,eniro.se och skatteverket utan resultat
Förättning är inte genomför
Motivering: Förättning anses i dagsläget ej motiverande pga att det inte frammkommit uppgifter i utredningen som tyder på att utmätningsbara tillgångar finns samt att returer erhålls från adress: selebovägen 23,lgh 1002, 122 48 enskede
Han har 2 fordon på sig
Regnr: OSO561 Utmätningsbart värde saknas
Regnr: FGK150 Utmätningsbart värde saknas
Ja med andra ord så är det rätt kört. Han skulle troligen aldrig dömmas till fängelse om det inte rörde sig om narkotika och vapenbrott.
Eftersom jag inte bryr mig nå mer om skiten så hänger jag ut han här, dessa är offentliga handlingar, han är dömd, admin får säga sitt men jag tycker det är en liten rättvisa för andra på forumet.
Namn: Dan...
Personnr: pul
....
Sorry för diverse stavfel här i hastigheten.
God jul på er allihopa.
Last edited by a moderator: