Stulen hoj Malmö

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Så här står det gällande det 7:e budet i bibeln med tillhörande tolkning...alacarte'"

Sjunde budet

Du skall icke stjäla.
Vad är det?

Vi skola frukta och älska Gud, så att vi icke taga ifrån vår nästa hans penningar och ägodelar eller med falska varor och svek draga dem till oss, utan förhjälpa därtill, att hans gods och näring må förkovras och beskyddas.

De har med andra ord inte kommit till insikt,vilket de behöver hjäp med....så jag/vi får väl bli hjälpsamma samariter :pannkyss

Von Vettet

Ny medlem
Gick med
1 Oct 2003
Hoj
cykel
Fick kalkylen från mc-handlarn. 125 900 kr för att återställa den till originalskick :(

Så nu ska väl FB hålla på och strula och hala saker och ting med ursäkter som semestrar och sjukdom.....ja ni vet. Känns som om hojsäsongen kommer allt längre bort!! FAN... :4skrika

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Von Vettet skrev:
2247228 Fick kalkylen från mc-handlarn. 125 900 kr för att återställa den till originalskick :(

Så nu ska väl FB hålla på och strula och hala saker och ting med ursäkter som semestrar och sjukdom.....ja ni vet. Känns som om hojsäsongen kommer allt längre bort!! FAN... :4skrika

va den total Kvaddad lr va då nu fattar jag inget VV
ursäkta hade missat den här tråden helt men ring om du behöver hjälp med bankandet av några krimminella jävlar :argpådato

Unidoc

президе&
Gick med
18 Mar 2005
Hoj
Nope
var hojarna bara slaktavfall? bilder på hojarna och dräggen kommer väll upp sen då :tomten

xLnT

Ny medlem
Gick med
2 Jun 2006
Hoj
Kawasaki ZX6R -05
Du.. jag har en idé :D
Du kan få låna min R6:a om du i utbyte lär mig wheela :D

//Magnus

MiZe

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2006
Hoj
gsxr 1000 -05
Swedie skrev:
2219192 hahah, vilket dravel... och att nån sen tror på ett sådant "rykte" (om man ens kan klassificera det som sådant).

Hursomhelst, det som krävs för att återhitta bilar och mc's är ett externt säkerhetssystem som bekostar sig själv och lönar sig mer än att öka på försäkringspremien. Så, t.ex för tusingen året så får du GPS-bevakning på din MC... och vid stöld så kan du ange en säkerhetskod för att kolla upp vart hojen är, och därefter så förhoppningsvis inom några timmar med hjälp av polis får man åka till stället där sändaren finns. Förhoppningsvis så är även hojen där.
det finns redan, iaf till båtmotorer, det är (tror det var tre) små sänadre som man gömmer på motorn och sen kommer polisen och aktiverar den med en skanner. blir motorn sen stulen så kan polisen spåra den

MiZe

Ny medlem
Gick med
27 Apr 2006
Hoj
gsxr 1000 -05
hornet Micke skrev:
2275499 det finns redan, iaf till båtmotorer, det är (tror det var tre) små sänadre som man gömmer på motorn och sen kommer polisen och aktiverar den med en skanner. blir motorn sen stulen så kan polisen spåra den
måste rätta mig själv!! har kollat upp det där och så här ligger det till. man gömmer tre sändare på motorn och polisen skannar av dom, om sedan polisen hittar motorn kan dom skanna av den och får då fram den rätta ägaren på den. den har INTE gps-fuktion. funkar om dom hittar en motor som dom tror/vet är stulen.

47

Ny medlem
Gick med
19 Apr 2006
Hoj
StreetTriple R -10
Von Vettet skrev:
2247228 Fick kalkylen från mc-handlarn. 125 900 kr för att återställa den till originalskick :(

???
Vad hände egentligen, hojjarna återfanns i en skåpbil, polisen ville inte lämna ut dem och nu är det totalkvaddae???

HUr såg de ut egentligen...??

/¤7

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM