manneman
Guest
Igår tittade jag lite på motarder på blocket och fick se en Husqvarna 450 SMR till salu på blocket och nu ikväll vid 21.30 när jag som bor vid Sturegatan var på väg till kompisar på Wilson Park för att hämta grejor så möter jag en liten jävvla yxa på 17-18 år som kommer brännandes i full karriär på nämnda hoj.
För 2 veckor sedan såg jag samma ungjäfvel komma brännandes på en Kawa cross i 450-500 cc klassen med polaren i släptåg på en likvärdig Honda.
Efter visiten hos mina vänner cyklar jag hem igen nu vid 23.00 och vad möts jag av???
Yxjävern ligger fortfarande och bränner på Qvarnan!!!
Jag har ringt snuten men i denna stund jag skriver detta så hör jag fortfarande Qvarnan där den eldas så in i helfvetet runt Högaborg!
Följdfrågan infaller då efter alla hojstölder som är...
Antingen är man HELT jäfvela dum i hufvudet som hänger ut registreringsnumret på Blocket
eller...
...så vill man helt enkelt ha hojen stulen?
Edit: Registreringsnummer ANU 620
För 2 veckor sedan såg jag samma ungjäfvel komma brännandes på en Kawa cross i 450-500 cc klassen med polaren i släptåg på en likvärdig Honda.
Efter visiten hos mina vänner cyklar jag hem igen nu vid 23.00 och vad möts jag av???
Yxjävern ligger fortfarande och bränner på Qvarnan!!!
Jag har ringt snuten men i denna stund jag skriver detta så hör jag fortfarande Qvarnan där den eldas så in i helfvetet runt Högaborg!
Följdfrågan infaller då efter alla hojstölder som är...
Antingen är man HELT jäfvela dum i hufvudet som hänger ut registreringsnumret på Blocket
eller...
...så vill man helt enkelt ha hojen stulen?
Edit: Registreringsnummer ANU 620
Last edited: