Upphittad-----Stulen i Gbg 16-17/6, Honda CBR 1000F
Hej!
----------------------------------------------------------------------------
Cykeln har hittats slängd i ett buskage nära mitt hus.
Låset sitter otroligt nog kvar i bromsskivan men har därmed också skadat bromsskivan och kanske oket! Styrstoppet är kasst så tanken har bucklats. Tändnings/styrlås är sönderbrutet, repor och bucklor i tank och skavda kåpor.
Nu kommer det bli skadereglering o sen får vi se vart detta slutar... Jag kommer förlora pengar på det åtminstone, självrisk på 7000:- precis lagom till semestern
Antar att det är amatörer som försökt släpa iväg cykeln. Även om man är tre så är det relativt tungt att bära iväg med. Och mitt i ett bostadsområde.....
Hittelön ges till den som kommer med tips så att de tre killarna fälls i domstol!!!!
-----------------------------------------------------------------------------
Jag uppdaterar med chassinummer lite senare idag pga att jag måste iväg snart!
Min hoj stals den 16/6 - 17/6 mellan 16:30 - 05:30 på min hemadress på Hisingen i Göteborg.
Regnr: abc 123
Färg: Blå/vit
Kännetecken:
Höger sidokåpa har mindre skrapmärke samt en liten spricka på nederkanten av den stora kåpan, vita delen.
Litet vitt tankskydd, mot sadeln till, "Five Star" har fem stjärnemblem.
Lås:
Cykeln var låst med ABU granit skivbromslås samt styrlåset.
Hittelön ges till den som kommer med tips så att de tre killarna fälls i domstol!!!!
Hej!
----------------------------------------------------------------------------
Cykeln har hittats slängd i ett buskage nära mitt hus.
Låset sitter otroligt nog kvar i bromsskivan men har därmed också skadat bromsskivan och kanske oket! Styrstoppet är kasst så tanken har bucklats. Tändnings/styrlås är sönderbrutet, repor och bucklor i tank och skavda kåpor.
Nu kommer det bli skadereglering o sen får vi se vart detta slutar... Jag kommer förlora pengar på det åtminstone, självrisk på 7000:- precis lagom till semestern
Antar att det är amatörer som försökt släpa iväg cykeln. Även om man är tre så är det relativt tungt att bära iväg med. Och mitt i ett bostadsområde.....
-----------------------------------------------------------------------------
Jag uppdaterar med chassinummer lite senare idag pga att jag måste iväg snart!
Min hoj stals den 16/6 - 17/6 mellan 16:30 - 05:30 på min hemadress på Hisingen i Göteborg.
Regnr: abc 123
Färg: Blå/vit
Kännetecken:
Höger sidokåpa har mindre skrapmärke samt en liten spricka på nederkanten av den stora kåpan, vita delen.
Litet vitt tankskydd, mot sadeln till, "Five Star" har fem stjärnemblem.
Lås:
Cykeln var låst med ABU granit skivbromslås samt styrlåset.
Last edited: