stulen KTM 640 i GBG

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
blev av med min oranga ktm 640 06a med wings dämpare och backspeglar från en ktm 950 på och lite silver tejp på ena sidan efter en liten vurpa. blev stulen på Alkalievägen i Bohus/Göteborg natten mellan 16:e och 17:e juni. om ni ser den så hör gärna av er till mig alternativt slå ihjäl fanskapet som kör den. 0735028254
reg nr XZJ 263
tack på förhand

Micke
 
Last edited:

FinnDevil

Sommar o dom 3 B:en
Gick med
28 Apr 2007
Ort
Göteborg
Hoj
Ktm 950sm
Din hoj!

blev av med min oranga ktm 640 06a med wings dämpare på och lite silver tejp på ena sidan efter en liten vurpa. blev stulen på Alkalievägen i Bohus/Göteborg natten mellan 16:e och 17:e juni. om ni ser den så hör gärna av er till mig alternativt slå ihjäl fanskapet som kör den. 0735028254

tack på förhand

Micke

Vi är ute & letar,hopaps vi får syn på dom jääävlarna,skall bli ett sant nöje att bänna på dom:mad: //hör av oss om hojen blir synlig!!//Finnen Gbg!:yoparty
 

kville

Ny medlem
Gick med
16 Oct 2006
Ort
fjällbacka
Hoj
yamaha r1 99
Det var då jävla helvete va dom snor i år. Det krävs ju snart drastiska åtgärder åt dom här korparna.
Men jag kommer att hålla ett koll i fall jag ser den i biskop eller så.
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
Det var då jävla helvete va dom snor i år. Det krävs ju snart drastiska åtgärder åt dom här korparna.
Men jag kommer att hålla ett koll i fall jag ser den i biskop eller så.

man tackar. har hört lite rykten om att det är folk från Lövgärdet som e här och stjäl hojjar o moppar. men vet inte säkert
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
hörde att det åker runt en ktm utan nummer plåt i rannebergen. den brötade som fan tydligen kan va min
 

Jonas ktm

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
cb1000
blev av med min oranga ktm 640 06a med wings dämpare och backspeglar från en ktm 950 på och lite silver tejp på ena sidan efter en liten vurpa. blev stulen på Alkalievägen i Bohus/Göteborg natten mellan 16:e och 17:e juni. om ni ser den så hör gärna av er till mig alternativt slå ihjäl fanskapet som kör den. 0735028254
reg nr XZJ 263
tack på förhand

Micke

FY FAN vad trågigt!!! själv bor ja i surte blev av med min förra året så ja vet hur de känns:mad: ute o kör ganska mycket ska ha koll efter den!! LYCKA TILL!!
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
FY FAN vad trågigt!!! själv bor ja i surte blev av med min förra året så ja vet hur de känns:mad: ute o kör ganska mycket ska ha koll efter den!! LYCKA TILL!!

man tackar

hitta de dom din eller?

tog det lång tid med försäkrings bolaget?
 

Jonas ktm

Ny medlem
Gick med
9 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
cb1000
man tackar

hitta de dom din eller?

tog det lång tid med försäkrings bolaget?

Dom hittade den aldrig:huvet
De tog en månad ifrån att dom fick in alla papper.
Sen hade ja bilsport o mc försäkringar helt kassa 10.000 i självrisk:mad:
efter den månaden fick ja inte heller pengarna i handen utan var tvungen att köpa en ny för pengarna dom:mad:
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
Dom hittade den aldrig:huvet
De tog en månad ifrån att dom fick in alla papper.
Sen hade ja bilsport o mc försäkringar helt kassa 10.000 i självrisk:mad:
efter den månaden fick ja inte heller pengarna i handen utan var tvungen att köpa en ny för pengarna dom:mad:

mmmm de va la det jag trodde.tror dom är tvungna att göra en utbetalning efter en månad om dom inte har hittat den eller misstänker brott.
jag har länsförsäkringar bara 3000 i självrisk.
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
mmmm de va la det jag trodde.tror dom är tvungna att göra en utbetalning efter en månad om dom inte har hittat den eller misstänker brott.
jag har länsförsäkringar bara 3000 i självrisk.


har hört att min hoj åker på hissingen nu för tiden.
ska tydligen åka på Björlandavägen mot volvo Torslanda vid 07:00 tiden
iaf på vardagar.

får gå upp tidigt på måndag:smasha
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
har fortfarande inte hittat den.men tröttnade på att vänta igår så jag åkte o köpte en Ktm 950 sm istället.så de e bara att hoppas att försäkrings pengarna kommer snart:huvet

jaha. då har polisen gjort sitt jobb.hojen e funnen å en person e gripen.
htttades i Lövgärdet.vilken överaskning:gnissla
 

FANTEN

Cool
Gick med
26 Aug 2004
Ort
Karlskrona
Hoj
Busa
jaha. då har polisen gjort sitt jobb.hojen e funnen å en person e gripen.
htttades i Lövgärdet.vilken överaskning:gnissla


Vad händer förresten nu om man får tillbaka ngt som varit stulet? Du får tillbaka din hoj gissar jag. :) Men kan du få nåt slags skadestånd oxå till på köpet av tjuven? Eller ska man bara va glad att man fått tillbaka det som är ens eget.
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
Vad händer förresten nu om man får tillbaka ngt som varit stulet? Du får tillbaka din hoj gissar jag. :) Men kan du få nåt slags skadestånd oxå till på köpet av tjuven? Eller ska man bara va glad att man fått tillbaka det som är ens eget.

först blir la det rättegång och då får jag komma med ett yrkende på de utgifter jag har haft så som skälvrisk osv.
men det blir inte billigt för den gubben.han åker nog på att betala

min självrisk

rättegångs kostnader

försäkringsbolagets utgifter
 

bordsvatten

GubbaHoj..
Gick med
16 Jul 2007
Ort
varberg
Hoj
såld och/eller kraschad.. BMW 1250 GS Adventure
synd bara att de tar så jä--a lång tid med rättegångar och att snubben förmodligen inte har några stålar att betala med ändå...hoppasde går bra för dig ändå...
 

fimparn

Ny medlem
Gick med
21 Apr 2007
Ort
Ytterby
Hoj
Yamaha tdm 850 96,Ktm 525sx 04
synd bara att de tar så jä--a lång tid med rättegångar och att snubben förmodligen inte har några stålar att betala med ändå...hoppasde går bra för dig ändå...

tack ska du ha. nej han har knappast några stålar så man får nog stå för självrisken själv.men har redan vart å hämtat en ny 950sm så man får hoppas att dom löser in den gammla.annars e nog risken att man behåller bägge två o de blir inte billigt:squid
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top