Faan!!
Inatt försvann den.
Mer info: http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=96809
Nu skall jag ut och
Inatt försvann den.
Nu skall jag ut och
inferi skrev:Faan!!
Inatt försvann den.
Nu skall jag ut och
KTM Factory Rider skrev:inte för att ja e säker men sitter bromsljuset samma som på en typ 04:a...på bakskärmens ovandel??
Satt o fikade idag på Dali då det kom en kolsvartmotard,med en totalt svartklädd förare,inga dekaler,allt va svart förutom fälgarna....
Han inte se ngt regnummer...ska hålla utkik bättre...
Rasorblade skrev:Fifan va tråkigt!
De drar sig inte för ngt nu för tiden..... :kocko
Du har ingen bild på hojen?
sirSmokealot skrev:Beklagar sorgen...
Hade du hojen inlåst eller ute? Hur många lås hade du? Satt den fast vid nåt som var fast i marken?
Dessa frågor för att min står osså utomhus... fastlåst med 3 lås+styrlås... Kan fan inte sova riktigt på nätterna...
Bull att jag inte har garage eller nåt...
inferi skrev:Även fälgarna är svarta på min. (Presitge-varianten). Så det var nog inte min du såg. Kan ju ha målat dem iofs..
Nej, tyvärr blev det aldrig någon bild tagen. Men jag skall försöka fixa en från förra ägaren.
Den stog ute, har inte heller något garage. Styrlås, skivbromslås plus att jag satt en härdad kätting genom ramen och en stor härdad järnring som var fastgjuten i betongmuren. Den hade dom brutit loss från muren. Betongen spräckt.
sirSmokealot skrev:Ursäkta språket, men satans djävla odjur!!! Måste skaffa garage asså...
Ska skaffa larm imorgon!
Är det nån som vet nåt bra skivbromslås med larm?
Gottis skrev:Jag har ett larm liggande du kan få köpa för 500 med startspärr och allt skit..jag va ju för lat för att sätta på det på min men den tog dom ju än då låst med två feta skivbroms lås av märke ABUS
varnar er ställ er inte här uppe på Wrangelsgatan två hojar som har blivit stulna på mindre än en månad
sirSmokealot skrev:Du vet... jag har en extremhoj utan en massa nymodigheter som elstart och batteri och sånt onödigt
Så ett sådant larm funkar inte på en ktm 660... inget batteri hehe
sirSmokealot skrev:Har nu köpt skivbromslås med larm!
har 5 olika lås på hojen, varav 3 är fast i betongen med fet kedja... Plus att jag har larm på skivbromsen fram, som sitter fast i betong osso...
Om nån lyckas sno denna hojen, så vet jag inte vad mer man kan göra...
sirSmokealot skrev:Har nu köpt skivbromslås med larm!
har 5 olika lås på hojen, varav 3 är fast i betongen med fet kedja... Plus att jag har larm på skivbromsen fram, som sitter fast i betong osso...
Om nån lyckas sno denna hojen, så vet jag inte vad mer man kan göra...
Flying Eaglefogerty skrev:Vart köpte du skivbromslåset med larm och va kosta det?
Bara att sätta en tråform runt o fyllapå med fogskum så låter den inget mer..*ler* skämtåsido....hoppas klåfingriga folk ger fan i den..sirSmokealot skrev:Flying Eagle
Den kostar 950 men fick den för 800:-
14mm tjockt hänglås!
Verkar vara bra grejer!
Faan... inga sånna tips ! heheKTM Factory Rider skrev:Bara att sätta en tråform runt o fyllapå med fogskum så låter den inget mer..*ler* skämtåsido....hoppas klåfingriga folk ger fan i den..
inferi skrev:Nu så.. ordningsmakten fungerar ibland! Fick ett samtal från polisen igår kväll, hojen hittad och en gärningsman gripen.
Återstår att se hur det hela slutar dock..
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|