Stulen KTM 660 05:a

Mr Woland

Glenn
Gick med
14 Aug 2009
Hoj
R1250GSA
Råkar man bo i en bostadsrättsförening med god ekonomi, stort jävla parkeringshus och en gubbe i styrelsen som gillar att köra hoj och därför tyckte att det vore bra om föreningen byggde ett garage åt hans (och andras) hojar så gör man. Som tur var byggde man det ordentligt, och jag hade en jäkla tur att det fanns en plats ledig precis lagom till att jag köpte hoj. Hade inte lite flyt med min timing då.

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
Hojen sågs alldeles nyss i Grimmered. Om någon är i området och ser den, ring mig eller Polisen!

0704998188

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Åkte ett par varv efter jobbet o lyssnade och letade, ruggigt som fan ute så han har nog bytt din hoj mot ett xbox och tre joints. Nu äre nämligen pansarpung när man kommer hem efter jobbet. :gnissla

t4pp3r

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Mar 2006
Hoj
KTM 450 SMR
jag tog ett varv nu när jag drog från jobbet oxå utan resultat dock, jag har kawan på jobbet (klangfärgsgatan) så ser jag den så ska jag försöka hänga efter.

såg du nåt när du va ute i lördags?

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Hoj
Jorå
jag tog ett varv nu när jag drog från jobbet oxå utan resultat dock, jag har kawan på jobbet (klangfärgsgatan) så ser jag den så ska jag försöka hänga efter.

såg du nåt när du va ute i lördags?

Tack.

Nope såg och hörde inget...

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Surt med endurohjulen bara! För några nya såna lär väl inte försäkringsbolaget pröjsa..

Grinder

Konstant trött! #69
Gick med
3 Jul 2008
Hoj
Gixxer 1000 Fighter
Va, vad har jag missat nu? Varför skulle dom inte pynta hjulen? Dom är väl lika stulna som resten av hojen? :confused:

Jo, det lär dom väl göra.. Antar att han fick ett kvitto från gubben han köpte fälgarna av och att han sparade kvittona på däcken och allt sånt. Fast mena mer på att det blir surt att leta upp nya hjul:)
Sen kan man ju aldrig vara RIKTIGT säker när det gäller försäkringsbolag! Dom har ju sina egna idéer ibland..

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024