Stulen KTM 690 SM?

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
`?????

va det du som fotade oss med en vit V70???!!!!

skicka bilderna!! det måste vart vi! motarden va min!:)

Last edited:

Explosive

Medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki Z 1000 utbytt mot Ktm 690 Superretard, Aprilia RS 250 SP samt en grussprättar Qvarna
va det du som fotade oss med en vit V70???!!!!

skicka bilderna!! det måste vart vi! motarden va min!:)

Japp det var det!
Blir bara lite misstänksam när folk åker utan skyddskläder och hjälm!:confused:
Är ju väldigt vanligt när någon har kommit över bågar på lite tveksamt sätt.
Såg ingen regplåt, har du den på ryggen eller?

Har fått en del hojar stulen så jag håller korpgluggarna öppna ifall det kan hjälpa någon att få tillbaka en ögonsten.

Hoppas att ni inte tog allt för illa upp.

<-(XxX)->

Protein addict
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
zx10r-05, Ktm 690 SMC
Japp det var det!
Blir bara lite misstänksam när folk åker utan skyddskläder och hjälm!:confused:
Är ju väldigt vanligt när någon har kommit över bågar på lite tveksamt sätt.
Såg ingen regplåt, har du den på ryggen eller?

Har fått en del hojar stulen så jag håller korpgluggarna öppna ifall det kan hjälpa någon att få tillbaka en ögonsten.

Hoppas att ni inte tog allt för illa upp.

jo ja vet jag men det e ju så när man träffar kompisar ALLA vill testa hojen..:huvet skylten finns numera sen igår uppskruvad undertill syns knappt men jag vägrar ha den fula skylthållaren och så va det inte accra som satt på utan sc project.. kan du inte skicka ut bilderna ja vet att ja täckte för ansiktet det va ja med racestället...

ja förstår det först blev ja sne men det kunde vart min hoj som hade vart stulen o då hade ja sett vilka det va som stod vi den vilket hade gjort arbetet att hitta dom lättare.. skicka dom till mail. skickar ett pm med mailen.:tummenupp

Explosive

Medlem
Gick med
18 Jul 2005
Hoj
Kawasaki Z 1000 utbytt mot Ktm 690 Superretard, Aprilia RS 250 SP samt en grussprättar Qvarna
jo ja vet jag men det e ju så när man träffar kompisar ALLA vill testa hojen..:huvet skylten finns numera sen igår uppskruvad undertill syns knappt men jag vägrar ha den fula skylthållaren och så va det inte accra som satt på utan sc project.. kan du inte skicka ut bilderna ja vet att ja täckte för ansiktet det va ja med racestället...

ja förstår det först blev ja sne men det kunde vart min hoj som hade vart stulen o då hade ja sett vilka det va som stod vi den vilket hade gjort arbetet att hitta dom lättare.. skicka dom till mail. skickar ett pm med mailen.:tummenupp

Gött att du ser de så i alla fall :)
Brukar inte fota hojar utan tillåtelse i vanliga fall, tänkte först inte på att du stod i bakgrunden med full utrustning. såg bara att den saknade skylt. :rodnar
Skickar bilderna till dig, själv kastar jag jag dom.

Poppler

Ny medlem
Gick med
6 Jan 2006
Hoj
660 SMC
Satt o fika på firman i morse, ligger på slakthusgatan. Hör nån som gasar så ini helv... med en enstånka, tittar ut o ser en ktm smr med nummer 94 eller 95. Såg ut som en racehoj, killen kör naturligtvis mot rött i korsningen och har bara mössa o svart luvtröja.
Såg nystulet ut så att säga. Kom från gamlestans hållet.

Hoppas det inte va nått men tänkte det va värt o nämna.

Jag blev omkörd av denna hoj igår på min väg till garaget. Killen hade ifs hjälm, men när han vände sig om och vinka till mig så flög visiret upp på sidan. Hängde efter den men han körde som en idiot genom villaområden, och jag hade pyspunka på bakhjulet (det var därför jag skulle till garaget och laga slangen).

Blev så in i helvete arg när jag inte kunde få fast honom.

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Jag blev omkörd av denna hoj igår på min väg till garaget. Killen hade ifs hjälm, men när han vände sig om och vinka till mig så flög visiret upp på sidan. Hängde efter den men han körde som en idiot genom villaområden, och jag hade pyspunka på bakhjulet (det var därför jag skulle till garaget och laga slangen).

Blev så in i helvete arg när jag inte kunde få fast honom.

Var någonstans skedde detta?

lilltryne

Den modiga lilla grisen...
Gick med
17 Jan 2005
Hoj
KTM 250 SXF-06, KTM 525 EXC-05
Blev omkörd vid brofästet till Älvsborgsbron på väg mot Frölunda. "Jakten" fortsatte från Grimmeredsavfarten mot Frölundatorg...

Nån som vet vems hoj det är? Inte många tävlingskittade hojar med nummer som finns i götet... O ingen som skrivit någe här om att de saknar den.. :va

jenzino

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2007
Hoj
brap
Nån som vet vems hoj det är? Inte många tävlingskittade hojar med nummer som finns i götet... O ingen som skrivit någe här om att de saknar den.. :va

Jag var ute o promenixa förut och lade märke till en ganska najs racekittad hoj som stod uppställd på trottoaren. Samtidigt kommer det ut en snubbe från porten den står vid. Tänkte inte så mycket på det just då där jag gick i min lilla värld och pratade i telefon. Sedan efter nått kvarter så började jag tänka lite. Den där snubben var "civilklädd" men hade en sliten integralhjälm som han ställde vid hojen. Det måste ju vart föraren såklart. Hela setupen luktade misstänkt för han såg inte direkt ut som den stereotypiske motardåkaren. Så jag vände och gick tillbaks för att checka reggplåten och se om den var ren, men då hade han dragit.. Tänkte kolla här på forumet om det stod nått om den och det är just den hojen ni snackar om med sifforna "95" på. Retar mig som fan så här i efterhand att jag inte kopplade tidigare. Gör ju inte saken mindre misstänkt att han kom ut från en port där ett vittne beskrivit att någon kommit ut och hoppat in i en bil som just mosat min bil för att sen smita..

wheelie82

Blitzkrieg mit dem Fleischgewehr!
Gick med
16 Jul 2005
Hoj
KTM 950 Adventure 2005 Husaberg FS650 2004
Hmm suspekt. Verkar ju som de flesta som brukar rejskittade motarder i den här byn hänger på sporthoj. Så en stulen borde ju vara omtalad här. Hojarna som stals i på cross o enduro, nån som vet med säkerhet vad det var för cyklar? Pm:a gärna adressen du såg hojen om du inte vill lägga ut det offentligt. :näsblod

Kollemannen

#101 Noll Koll Racing
Gick med
4 Aug 2003
Hoj
Ducati 749-04 KTM 505 SMR-08 #101 KTM 450 sx-04 Beta260-89
Såg samma hoj vid centralen igår, det är ju ingen som kläckt att den är snodd och det finns ju rätt många suspekta motardianer som kör som om den vore knyckt :yoparty

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!