Stulen: KTM 690 SMC -08

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Tack för stödet! Mitt regnr. är tzw373. Jag håller ögonen öppna för din ögonsten med.

Själv inflyttad från småland för ett år sedan, funderade skarpt på att flytta tillbaka jag med, där har vi inte ens lås på garaget!

Jaså.. jag bodde oxå i småland Ljungby för 1,5år sen det är as lungt där med som hemma i Norr.. mm förstår det.. det är så jävla irriterande! :huvet Bra jag ska hålla kolla efter din KTM med..

sterner

www.HEET.JAG
Gick med
1 Sep 2003
Hoj
cbr 954-02
mötte något sånt idag vid 3 tiden över älvsborgsbron..3 st personer utan hjälm,dok va denna mattare svart,men e säker på att det va en ktm...ja körde mot biskop å dom mot stan

gismo

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
yamaha vmax 1985
mötte något sånt idag vid 3 tiden över älvsborgsbron..3 st personer utan hjälm,dok va denna mattare svart,men e säker på att det va en ktm...ja körde mot biskop å dom mot stan
jag förskte hänga på med en citroen berlingo dicel utan turbo.såg vrål-pundit ut dom vek in till frölunda torg.och försvann han inte få fram menyn i mobiltelefonkameran innan dom var väck.:mad:

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08

jaså.. vilka idioter hoppas dom kör ihjäl sig.. hatar sånna den var säkert oxå stulen.. kan nog vara den som min sambo såg senare i dag då uppe här där vi bor vid Friskväderstorget.. lagt in en tråg på stulet..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=191868

jag förskte hänga på med en citroen berlingo dicel utan turbo.såg vrål-pundit ut dom vek in till frölunda torg.och försvann han inte få fram menyn i mobiltelefonkameran innan dom var väck.:mad:

jaså.. vilka idioter hann du se om den hade någon regplåt? var den lite större med dubbla pipor bak? såg den hemma lackad ut eller? om du har lust..
Var fan är Polisen när man behöver dom!? men när en annan råkar köra lite fort så fasen då är dom där och man får böter men det går bra att sånn där idioter åker runt tre pers utan HJÄLM!? fattar inte..... :huvet :mad:

Last edited:

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Tro jag ska bli galen och bli hämtat av män i vita rockar... Vill för fan köra med min KTM 690 smc !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:mad:

Aidet

Gasar tills det rasar
Gick med
12 Mar 2007
Hoj
R6-00, M1-03
Fan vad det stjäls hojar i gbg nu då..
Nästan läge att förvara den under sängen på nätterna.

gismo

Ny medlem
Gick med
20 Nov 2005
Hoj
yamaha vmax 1985
jaså.. vilka idioter hoppas dom kör ihjäl sig.. hatar sånna den var säkert oxå stulen.. kan nog vara den som min sambo såg senare i dag då uppe här där vi bor vid Friskväderstorget.. lagt in en tråg på stulet..
http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=191868

jaså.. vilka idioter hann du se om den hade någon regplåt? var den lite större med dubbla pipor bak? såg den hemma lackad ut eller? om du har lust..
Var fan är Polisen när man behöver dom!? men när en annan råkar köra lite fort så fasen då är dom där och man får böter men det går bra att sånn där idioter åker runt tre pers utan HJÄLM!? fattar inte..... :huvet :mad:
såg penselmålad ut mattsvart med dubbla piper bra decibbell.hojj modell större ingen stunt utan en brutal ktm .det var två killar i vanliga kläder utan hjälm på hojjen.kunde sett ut som 3 pers för dom körde om och förbi en custom hojj med två pers. som såg ut som en för det var en liten passagerare.den åker nog runt i stan nu o langar amfetamin.pendlar i vamnliga fall med maxen :mad: ingen reg plåt men en stulen hojj har hemmajorda eller lånad plåt så skit i reg skylten nr 1 kolla tändningslåset hemmasnickrat=luktar stulet

Last edited:

crillepille64

Ny medlem
Gick med
19 Oct 2005
Hoj
ZX10R 2011 Banhoj
Jag lider med er blev själv av med en aprilia 550 sxv-07 i låst garage i Gerrebacka. Så jag har varit utan hoj i sommar men köpt en r1 nu.
Så jag vet hur det känns. Funderar också på att gjuta ner en ögla i golvet.

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Fan vad det stjäls hojar i gbg nu då..
Nästan läge att förvara den under sängen på nätterna.

Ja du det är nog det.. Lås x 10 och larm på larmet och larmet och ha den under sängen med en hagelbössa som huvud kudde kan man nog klara det som de verkar nu.. FÖRJÄVLIGT!
Föresten blev även om körd av 7 polisbilar 1 pekebuss och 1 civil polis 940 och en civil pekebuss när jag var på väg hem till biskopen nu kl 2130 från stan vid Weiselgransplatsen.. http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=113&a=446122
:mad:

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Jag lider med er blev själv av med en aprilia 550 sxv-07 i låst garage i Gerrebacka. Så jag har varit utan hoj i sommar men köpt en r1 nu.
Så jag vet hur det känns. Funderar också på att gjuta ner en ögla i golvet.

tack! jaså du oxå.. fy fan! ja gjut fast en eller två öglor eller så tar du expanderbult och fäster öglor i är nog lättare.. tänkte jag göra iallafall hur och när jag får en hoj..

erecxx

jag kom, jag sågs, jag kraschade
Gick med
21 Mar 2008
Hoj
990smr
tack! jaså du oxå.. fy fan! ja gjut fast en eller två öglor eller så tar du expanderbult och fäster öglor i är nog lättare.. tänkte jag göra iallafall hur och när jag får en hoj..

Det hjälper inte med fästöglor, tar dom med sig en vinkelslip går alla kedjor och lås att kapa sönder, tyvärr. Jag hade inte fästögla visserligen, men däremot kedjan runt en stolpe i garaget där 230V kablar till belysningen sitter fästa. Tänkte dom skulle vara dumma nog att börja klippa i dom, men dom var tyvärr smartare och kapade upp bygellåset (abus värsting) istället.

Alla sätt att låsa och larma är bara ett försök att köpa tid. Vad som gäller är att göra det för jobbigt och tidsödande för tjuven, så jag tänker ställa en bil med larm med fullt rattutslag framför hojjen i garaget och sedan använda en bra rattkrycka. Om jag då låser hojen med ett par lås så kommer tjuven behöva öppna bilen (larm går), såga ratten, putta ut bilen(imobilizer), kapa låsen, släpa ut hojjen(larm där med kanske). Hade jag varit tjuv så hade jag behövt ta 2 öl och en kafferast under det jobbet :tungan

Fast-T

NO FEAR
Gick med
17 Aug 2004
Hoj
KTM 690 smc -08
Det hjälper inte med fästöglor, tar dom med sig en vinkelslip går alla kedjor och lås att kapa sönder, tyvärr. Jag hade inte fästögla visserligen, men däremot kedjan runt en stolpe i garaget där 230V kablar till belysningen sitter fästa. Tänkte dom skulle vara dumma nog att börja klippa i dom, men dom var tyvärr smartare och kapade upp bygellåset (abus värsting) istället.

Alla sätt att låsa och larma är bara ett försök att köpa tid. Vad som gäller är att göra det för jobbigt och tidsödande för tjuven, så jag tänker ställa en bil med larm med fullt rattutslag framför hojjen i garaget och sedan använda en bra rattkrycka. Om jag då låser hojen med ett par lås så kommer tjuven behöva öppna bilen (larm går), såga ratten, putta ut bilen(imobilizer), kapa låsen, släpa ut hojjen(larm där med kanske). Hade jag varit tjuv så hade jag behövt ta 2 öl och en kafferast under det jobbet :tungan

Jo det är ju det.. läste om en på stulet att han oxå blivit av med sin KTM 690 smc -08 i sthlm och hans hade typ 4 el om det var fler lås stod i garage med elgrind i ett garage men dom lyckades fixa upp grinden... det är förjävligt.. ska man behöva flytta hem till norrland för att ha allt säkert.. jäkla tattare det finns.. ja du den där med bilen och det är ju ett jäkla bra ide.. lär nog köpa en massor av tid eller så skiter dom i den.. Jag ska flytta här ifrån.. går ju inte..

Om det inte var någon som redan visste.. www.johansmc.se i helgen Crazy Dayz!! massor av erbjudanade..

Last edited:
Nyheter
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield

Royal Enfield har tagit ste...

MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION

MV Agusta firar sitt 80-års...

Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...