Stulen: KTM Superduke '07, Regeringsgatan 59

Plew

Hungalabungala
Gick med
10 Jun 2010
Hoj
Superduke
Under dagen igår, det vill säga den 27 mars 2012 mellan 0830 och 1900, stals min Superduke 2007 från MC-parkeringen i korsningen Regeringsgatan/Mäster Samuelsgatan.

Regnr: FPN 339, eventuellt har de bytt skyltar på den.
I övrigt följande kännetecken: Svart, Akrapipor (utan db-killers), orange bakdrev, R-tankpad, kraschpuckar övre och nedre samt borttagna backspeglar.

Otroligt tacksam för all hjälp och erbjuder naturligtvis hittelön till den som kan medverka till att den kommer till rätta.

UPPDATERING: MOTORCYKELN HAR SETTS RUNT VÄSTBERGA. SER NI DEN, RING 114 14, TRYCK 0 OCH BE ATT FÅ TALA MED LEDNINGSCENTRALEN I STOCKHOLM.

Peter

sd.jpg

Last edited:

ljungqvist86

Ny medlem
Gick med
28 Mar 2010
Hoj
Triumph Sprint -2004 MED Packväskor
Fan.. Mc säsonen hinner knappt börja innan hojarna börjar försvinna!!
Hoppas den kommer till rätta. Håller utkik i Solna trakten:)

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Hoj
Speed Triple -06
Fan nu börjas det igen. lider med dig och håller utkik i vantör. men jag tror man måste inse som storstadsbo att det går fan inte att ha hojar ute på gatan längre. det är för enkelt för asen att bara hiva in skrället i en minibuss lr liknande.

frefeh

Två cylindrar är fler än en..
Gick med
31 Oct 2003
Hoj
KTM 350 EXC -12
Fan de e ju min gamla ju :(
Fan va trist!:huvet

:mad:
Jag håller ögonen öppna i Uppsala och i Haninge

Plew

Hungalabungala
Gick med
10 Jun 2010
Hoj
Superduke
Ja, det är jäkligt surt. Känns som att man kommer att dra sig från att åka till jobbet i framtiden. Mycket ironiskt dessutom, eftersom jag egentligen inte hade någon bra anledning att göra det just igår, och då hade den ju fortfarande stått hemma i garaget idag.

Plew

Hungalabungala
Gick med
10 Jun 2010
Hoj
Superduke
Ja, precis. Vad som stör mig mest av allt är de relativt små utsikterna att hitta en likadan på marknaden.

Harrgen

HejHej
Gick med
10 Oct 2007
Hoj
99 Yamaha R6. 01 Yamaha R6. 02 KTM 640. 02 Yamha YZF 426. 01 Honda CR250R. 03 KTM 660 SMC
Trist.
Håller ögonen öppna på gärdet/frihamnen. Inte helt omöjligt att hojen får för sig att åka lite båt snart om den inte redan har gjort det.

Coolz1000

Snart är det vår igen!
Gick med
9 Jul 2007
Hoj
Suzuki GSX-R 750 -99
Fan va less man blir!

Jag sket i o ställa mig på just den mc parkering du beskrev förra året och ställde mig på trottoaren och kedjade fast hojen i en fel lyktstolpe o sprang in på NK o shoppade, sen när jag kom ut hade jag fått 900:- i böter, men just nu så känns det som en lottovinst gentemot att att bli av med sin hoj (Hade en KTM 950 SM acra då).

Skulle vara trevligt om det kunde installeras feta balkar på MC parkeringarna i stan så man kan kedja fast hojen åtminstonde.

Off topic: Nån har bankat sönder tändlås + 2kg annat material på min hoj och gjort den okörbar lagom till våren, alltid lika kul :(

Ziggy

Ny medlem
Gick med
3 May 2009
Hoj
KTM 990 SMT -09
Nån snodde min nummerplåt vid Huddinge sjukhus så den dyker säkert upp på fel hoj...

engström1

Autosolemio
Gick med
16 Sep 2010
Hoj
Zündapp Bella R154-58,R205-62,CB500-71,CB500-72,XL650V-87/05,El-Minimoto. Sålda RS125, 2*XC125, 2*XL125S, SCV100, CB400N, RD350LC, XV535, TT600, XJ600S, 2*XL600V, VL1700, CBR600,RG125F-92,SS City Hopper 70cc
Nån snodde min nummerplåt vid Huddinge sjukhus så den dyker säkert upp på fel hoj...

Nummer?
Så att man kan spana lite.
(pm går bra oxå...)

:hej

/e

Spook

Adrenaline MC
Gick med
3 May 2009
Hoj
Hayabusa 2010
Vi såg en Speed Triple med KTM skyltar igår....
Flemingsberg (körde från Visättra in mot stan)

KalleP75

Erfaren nybörjare
Gick med
24 Jun 2009
Hoj
-02 Triumph daytona 955i
Trist som fan att bli av med sina saker. Jag har köpt, installerat och börjat testat en:
"Vehicle GPS GSM GPRS Tracker"
Köpt via eBay för en 500-hundring. har inte testat så mycket än, men är imponerad hittils. Lätt att installera och gömma. Finns en hel del olika funktioner så som "GeO-fence", möjlighet att stänga av hojen, självklart att spåra den mm. Med tanke på prislappen så kanske det kan vara värt att använda. För huvudsaken är väl delvis att ha möjlighet att få tillbaks hojen om man blir av med den.

http://www.ebay.com/itm/GPS-GSM-GPRS-Car-Vehicle-Tracker-TK102-/170669218317?pt=GPS_Devices&hash=item27bcad9a0d

Plew

Hungalabungala
Gick med
10 Jun 2010
Hoj
Superduke
Uppdatering: Motorcykeln har setts runt västberga. Ser ni den, ring 114 14, tryck 0 och be att få tala med ledningscentralen i stockholm.

NenneR6

Ny medlem
Gick med
18 Sep 2009
Hoj
Yamaha R6 01
Fan vad trist. Håller ögon och öron öppna.
Åker omkring mycket i jobbet i de områdena.
Hoppas att du får tillbaka den hyffsat hel.

H Svensson

Mister
Gick med
27 Jun 2005
Hoj
Hojlös
Bara ett litet tillägg: ring hellre 112 om du ser hojen och någon är i färd att lämna platsen, gäller alla pågående brott där det är "akut" fara för att egendomen försvinner. Står motorcykeln parkerad utan misstänkta gärningsmän i närheten så är 114 14 bättre.

Plew

Hungalabungala
Gick med
10 Jun 2010
Hoj
Superduke
Ingen lycka ännu, börjar tappa hoppet en smula. Tjuvarna är väl som vi andra och sitter i ide när det snöar i april...

lee

-
Gick med
9 Mar 2003
Hoj
Apostlahäst modell gammal
Hur var den låst? Regeringsgatan måste ju vara en av de platser där det passerar mest folk. Det är ju aldrig lugnt där dagtid. Så någon måste ju märka något...

Nyheter
Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom