bordsvatten
GubbaHoj..
Och dom fortsätter strömma in som flugskitar, Sverige ska ju rädda världen
Rädda EN genom att ta in han i sverige eller rädda TIO genom att ge samma summa till RIKTIGT fattigt folk i u-länderna..
Och dom fortsätter strömma in som flugskitar, Sverige ska ju rädda världen
Rädda EN genom att ta in han i sverige eller rädda TIO genom att ge samma summa till RIKTIGT fattigt folk i u-länderna..
ja va skall jag säga !! skall jag behöva köpa tillbaka min mc ?
För det första. Hojjen är som tidigare skrivits STULEN oavsett vad. Detta innebär alltså att "coop_killer" med vänner gjort sig skyldiga till brott oavsett om de stulit den eller "köpt" den... (Herregud vilka korkade idioter som köper en gixxer -02 för 8 lax och tror de kan komma undan med det), DESSUTOM använt sig av, som även dt nämnts tidigare, utpressning OCH hot!
RING och gör en anmälan, TJATA på snuten, de kommer ta upp det tillslut. Idioter som gör sånt här skall straffas. Hojjen ska tillbaka.
Som någon sa, det finns inte så många alternativ, vilket han än väljer kommer han råka illa ut. Men eftersom det inte finns något förnuft att ta till är det väl lönlöst. Tror faktiskt mr "coop_killer" blev rädd, han har varit väldigt tyst på sistone, börjar verkligheten komma ifatt kanske?
Skulle inte bli förvånad om det finns fler med orent mjöl i påsen här på SH, jävligt bra ställe att spana in offer på. Som oxå sagts innan, börjar man rota i det här kommer förmodligen fler stulna hojjar komma "tillrätta".
hehe ne verkligen inte nån pundare ni får ju tro hur ni vill ellerhur jag kommer hit med en lösning för min vän vill inte ha en stulen mc förstår du men han vill ha sina cash tillbaka annars så ses vi när vi ses om ni vill va häftiga de går de med ge mig nått numer jag ber han ringa er/dig så kan vi ju mötas inga snutar inblandade. ni skas fan visa lite respekt att jag endå tänkte på den riktiga ägaren när han sa att måste sälja den o inte till nån anan aja jag vet inte
tjena jag tror jag har en glad nyhet till dig eller kanske inte. jag läste lite här på forumet om en suzuki gsx 1000 med scorpion rör. det är så att min vän har den mc och han köpte den för 8 lax av en tjack pundare från lindome. men enligt pundaren va den omstansad o nu va den hellt ärlig typ enligt han men de va de tydligen inte efter jag läst här i forumet. snacka med min vän han säger att han vet inte vem den pundar va inga namna inget nämdes de va snabb affär 8 lax för en sån du vet såå du vill ha hojen han vill ha sina 8 lax oxå o pundaren kommer vi alldrig hitta förmodligen, så hur gör vi. o till alla som hade skrivit lite hot o såna grejer gubbar tänk på vem du ska sparka av o slå ihjäl o ta mc ifrån o såna grejer för de kan sluta mycke illa de kanske ni själva har vetskap om, när de gäller göteborg så min vän vill inte ha en stulen mc o ägaren vill ha sin mc men min kompis vill ha sina pengar annars släpper han inte mc så enkelt e de jag e sjyst här och vill lösa dena komplicerade stöld som lede till färsäljning av en gubbe till att ägaren blir kontaktad just nu.ni väljer vi skjuter så välj rätt peac brother ps växelspaken e knäckt och skärmen e de spricka i p´å kanten men annars kompis den e feeeeeeeeeettt .
hehe ne verkligen inte nån pundare ni får ju tro hur ni vill ellerhur jag kommer hit med en lösning för min vän vill inte ha en stulen mc förstår du men han vill ha sina cash tillbaka annars så ses vi när vi ses om ni vill va häftiga de går de med ge mig nått numer jag ber han ringa er/dig så kan vi ju mötas inga snutar inblandade. ni skas fan visa lite respekt att jag endå tänkte på den riktiga ägaren när han sa att måste sälja den o inte till nån anan aja jag vet inte
Vad har du emot coop? Poliser kan jag förstå, men coop?
Kan det va så illa så han är städare på lidl oxå
Ey visa lite respekt ya.
hur menar du? du städar väl inte på lidl isåfall blir jag rädd för mig själv...
Var allt ett skämt,
...Kan det va så illa så han är städare på lidl oxå
AMEN! trodde aldrig jag skulle höra något intelligent från någon som tankar diesel men du slutar aldrig förvåna
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|