Mr. Night
Ny medlem
Den svarta Gxsr tror jag vet vart den Ligger ifall det är den jag såg så e det en Jävla Pundare som har den i backa som åker runt i Hisingen..Är den helt svart med scorpion trimm rör?
Den svarta Gxsr tror jag vet vart den Ligger ifall det är den jag såg så e det en Jävla Pundare som har den i backa som åker runt i Hisingen..Är den helt svart med scorpion trimm rör?
Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver stjäla lika mycket, men lagom.han har säkert varit me om en jobbig uppväxt.....så lite förbiseende får vi allt ha!
Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom.
Det är verkligen synd om brottslingar i Sverige. Det är ju inte deras fel att de är dumma i huvet och inte passar i det ärliga samhället och inte kan skaffa sig ett jobb.
Jag röstar sosse.
Ja det är synd om dom. Dom behövde en ny skola, så de brände upp den. De vet att det ändå byggs en ny och de får allting nytt.Nu får du ju dessutom va med att pynta en ny skola i Hovsjö Swedie , bara för att några med svår uppväxt hade tråkigt en kväll.
(ursäkta ot)
det här är ju helt jävla otroligt... man blir ju förbannad... vafan vi e ju hojbusar! folk ska va rädda för oss. lika bra vi vinner tillbaka vår respekt... är bara å samla ihop ett gäng frivilliga, inga plåtar, på me rånarluvorna och sen visar vi vad som händer om man pillar på fel killars hojjar... ska jag personligen behöva komma upp och styra upp detta?
Mkt snack, lite verkstad
Hoppas du får tillbaka hojen
det här är ju helt jävla otroligt... man blir ju förbannad... vafan vi e ju hojbusar! folk ska va rädda för oss. lika bra vi vinner tillbaka vår respekt... är bara å samla ihop ett gäng frivilliga, inga plåtar, på me rånarluvorna och sen visar vi vad som händer om man pillar på fel killars hojjar... ska jag personligen behöva komma upp och styra upp detta?
Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom. <<- sTJäla, mannen
Det är verkligen synd om brottslingar i Sverige. Det är ju inte deras fel att de är dumma i huvet och inte passar i det ärliga samhället och inte kan skaffa sig ett jobb.
Jag röstar sosse.
Håller med. Vi borde även ge dom gratis lägenhet och bil och betala deras mat så de inte behöver skäla lika mycket, men lagom.
Jag röstar sosse.
haha mina finska zigenargener är inte å leka med, jag har det i blodet
Ocean, jag vet att du e en mjukis, och toffel dessutom, men du behöver inte slåss om du inte vill, du kan åka bakpå mig och bara sitta å se cool ut....
Hoppas verkligen ni hittar hojjen! Skulle bli förtvivlad om någon snodde min, även om min e gammal, skruttig och snart sönderkörd=P
jag åker gärna med bakom dig om du lovar att pumpa på frambromsen oregelbundethaha mina finska zigenargener är inte å leka med, jag har det i blodet
Ocean, jag vet att du e en mjukis, och toffel dessutom, men du behöver inte slåss om du inte vill, du kan åka bakpå mig och bara sitta å se cool ut....
Hoppas verkligen ni hittar hojjen! Skulle bli förtvivlad om någon snodde min, även om min e gammal, skruttig och snart sönderkörd=P
Jippie!!!! Som jag har längtat efter att åka bak på dig på din glittriga superhoj.
Behöver ju inte slåss, visar bara upp mina fina KravMaga-diplom
Sen kan vi åka och käka rosa sockervadd
Förstod knappt vad du rabbla om, men du sa säkert något bra. *klapp på huvet*Jag röstar också ofta sosse men känner inte igen mig i detta.
Mig veterligen tillsätts inte poliskår eller åklagare via politiska val, däremot röstar Lädergänget mest blått har jag förstått.
En intressant iakktagelse detta valet var att vår poliskår ryckte upp sig och haffade ett batteri småskurkar dagen efter alliansen vann valet trots att sossepacket skulle sitta tre månader till.
Och nej. Jag gillar heller inte Bodström, IPRED, FRA eller Mona Sahlin. Inte tjyvar heller.
Men framför allt har svårt för folk som rör ihop vanlig slapphet med politik.
Edit: du menar alltså att du pekat ut var den rullar för vår Sheriffkår flera gånger utan att de gör något? Trots alliansregering? Shit. Det måste verkligen vara maffian som lagt rabarber på din maskin. En frontalkrock låter som det enklaste sättet att få ärendet reglerat. Håll dig nykter bara och kör inte för fort. Stackare. Lider verkligen med dig. Jäkligt frustrerande när de man förväntar sig hjälp ifrån fiser en i ansiktet.
Slå han sönder och samman, blir det sedan böter för din del så lägg upp en insamling på forumet, tror nog det löser sig snabbt då!
Lider med dig!!!
SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln
Sveriges MotorCyklister (SM... |
|
Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras
Yamahas Sports Touring-mode... |
|
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag
Roam, det kenyanska elmotor... |
|
Nya R9 från Yamaha
Yamaha har presenterat R9, ... |