Förstår inte att hojjen inte är tillbaka än...
Skulle det vara min skulle jag tagit hem den direkt! fronta killen och ta tillbaka cykeln!
Att se den cirkulera i flera dagar..
Lite action tack.
haha mina finska zigenargener är inte å leka med, jag har det i blodet
Vi finnar gillar våra (k)nivar!
det är så att min vän har den mc och han köpte den för 8 lax av en tjack pundare från lindome. men enligt pundaren va den omstansad o nu va den hellt ärlig
Och han kollade upp regskylt och allt? Vart har han köpekontraktet?
jag vet inte han känner sig oxå lurad vf ska han inte få va offer han e lika stor offer som den riktiga ägaren. dom skrev ett sånt skriftlig kontrakt typ han hade pundarens namn o adress han va från lindome men han har inte kvar lappen så nu e de kört han vill ha sina pengar han har blivit blåst på en
mc som tillhör nån annan enklare en så blir de ju liksom inte
jag vet inte han känner sig oxå lurad vf ska han inte få va offer han e lika stor offer som den riktiga ägaren. dom skrev ett sånt skriftlig kontrakt typ han hade pundarens namn o adress han va från lindome men han har inte kvar lappen så nu e de kört han vill ha sina pengar han har blivit blåst på en
mc som tillhör nån annan enklare en så blir de ju liksom inte
Ja just det ... titta när coop killer reggade sej och kolla hur många inlägg han har
"dom skrev ett sånt skriftlig kontrakt typ han hade pundarens namn o adress han va från lindome men han har inte kvar lappen"
Shure thing !!
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |