RC
-
Måste vara fruktansvärt frustrerande att veta och t.o.m. ha sett några åka runt på ens hoj! Hoppas du kan trycka dit packet...
Yeeesssss! Jag har hittat hojen! Tyvärr inte tack vare Polisen, utan egen spaning och tips från Sporthojsvänner och andra, Stort tack alla
Tyvärr hade inte Polisen tålamod att vänta in puckona som snott hojen. Lite att fixa på verkstad är där allt. Tändningslåset helt bort. Styrlåset knäckt, så klart. Kedjeskyddet kasst. Batteriet kasst, skrapmärke på kåpa både på sidan och under samt på blinkers, blåsen tilltryckta rejält på undersidan, en av Poliserna som kom ut, hade häromdagen sett hojen köra ner för en trappa på Västervångskolan!!! (Varför tar man inte hojen då)? Misstänker att gaffelbenen fått på fan, det kändes som om hojen var obalanserad nr jag rullade iväg den.Tanken uppbruten. Kopplingen kass. Ja inte fan kan dom köra hoj
Hittade hojen på Murargränd 7. Återkommer med mer info.
Fyfan för att se en sån bild på sin hoj asså
Vems är Millen?
Lägg upp bilderna någon annanstans och länka in dem hit så slipper SH den problematiken.Det glömde jag, får man lägga ut foton på här?
Det glömde jag, får man lägga ut foton på här?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|