Bor man i en storstad och inte har nåt garage då ska man nog inte ha en båge. Jag blir lika irriterad varje gång jag läser att en hoj blivit snodd på gatan. Visst snos det hojar ur garage också men att ha sin hoj ute nattetid i en storstad som kryllar av ligister fastlåst med en kedja som kapas på 1 minut, det är ju bara en tidsfråga innan den är snodd. Nån som tycker likadant?
En kedja kapas inte på en minut, ett skivbromslås knäcks heller inte på en minut, iaf inte på öppen gata där folk tom i sthlm reagerar! Jag har blivit av med min med. Mitt på dan, fullt låst, i ett lugnt område precis intill en villatomt till ett hus där det nästan alltid är folk hemma. På en adress där jag inte bor så de kan omöjligen ha vetat att jag skulle stå där! osv osv.. Ibland är världen bara full av fuckon, och det 'r förjefla beklagligt att kollektivet inte kan skilja på ditt/mitt. Förbannade jefla låginkomsttagarpack är vad de är... Knega, svettas - KÖP!
För min del kommer jag ta mindre lätt på det nu.. Oavsett hur bökigt det blir så är hojen inlåst i garage, och skivbromsprop, och kätting till fast punkt... nästa självrisk är min konkurs god damn it!!! Skulle inte förvåna mig om man på väg hem när man plockat ut den nya hojen totalkvaddar innan den blivit försäkrad i en busskur pga oljefläck eller nåt annat idiotiskt bara för det... DÅ blir det fan inge mer hoj för mig!