Stulen svart ER6F i Johanneshov

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Idag blev min svarta Kawasaki ER6F ABS års 2009 stulen. Den stod parkerad på en mcparkering på blåsutvägen 35 i Johanneshov. Den var låst med tändningslås och ett skivbromslås med alarm.

Enligt källor stod den kvar 1530 och jag upptäckte att den var borta klockan 1830.

Några kännetäcken för min hoj är stompgrips, rensad bakdel med diodskyltbelysning, mini diodblinkers bak, bobbiner på svingen, r&g styrändar och en svart mra racing ruta.

Bilder på hojen finns i mitt garage, all hjälp uppskattas!

Mob: 0704 951327
Email: dennis.hoglund@gmail.com
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Tråkigt att ens behöva kommentera ännu en sån här tråd..

Täcket från en H-D stals också i eftermiddags vid ungefär samma tidpunkt och några minuters färd från Blåsut. Mellan 13:30 och 18:00

Själva täcket var inte målet med stölden..

Det är inte säkert att det finns något samband med stölden du drabbats av men om någon hittar en misstänkt hoj under ett täcke som är svart upptill och silverfärgat nedtill så kika lite närmare.. (gärna iklädd SH tröja om det är i mitt garage :näsblod )

Jag kommer att spana i området och jag har dessutom en liten aning om vilka som är inblandade.. Polisen kommer dock inte att göra det eftersom man saknar resurser att skicka på ärenden som stulna fordon.
 

Incognito

Ny medlem
Gick med
12 Dec 2010
Ort
Salt lake-Boo
Hoj
Speed Triple -06
Så jävla onödigt. finns ju inte ens några pengar att tjäna på en er6a. specielt inte en stulen sådan.
 

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Nyligen klotad, just stulen :va

Det stämmer att jag gick omkull den 19 augusti vad det nu har med saken att göra? Fick tillbaka hojen från verkstaden den 23 september och var oerhört glad över detta. Sedan blev den stulen nu den 7 oktober.

Är det något samband jag inte ser? Menar du att de har rekat på verkstaden? Var de så jävla imponerade av min ER6 att de bestämde sig för att sno den? Är det vad du menar? :huvet
 

Anderberg

Aldrig nöjd
Gick med
29 Nov 2006
Ort
Färingsö
Hoj
KTM EXC 450 -09, KTM EXC 300 -09
Ta en tripp till Bagis samt Skarpnäck och kolla runt lite. Finns en hel del intressant folk där.
 

AsuddenBurstOf

Icke Medlem
Gick med
4 Oct 2007
Ort
by
Hoj
1989
Det stämmer att jag gick omkull den 19 augusti vad det nu har med saken att göra? Fick tillbaka hojen från verkstaden den 23 september och var oerhört glad över detta. Sedan blev den stulen nu den 7 oktober.

Är det något samband jag inte ser? Menar du att de har rekat på verkstaden? Var de så jävla imponerade av min ER6 att de bestämde sig för att sno den? Är det vad du menar? :huvet

:glömdet
 

MaudF

Liten, grön o elak!
Gick med
4 Jul 2009
Ort
Vendelsö
Hoj
Kawasaki er-6f ABS -08, ZX6-RR -05, Ninja 650 2019
Surt och du som precis fått den fixad.

Nej det finns inga pengar i en er6a men eftersom den här är kåpklädd så kan den tas för en R-hoj av någon som inte är så hemma på hojmodeller för att busköras med i tron att den har mycket effekt. Hoppas någon hittar den innan den är totalt kvaddad.
 

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Surt och du som precis fått den fixad.

Nej det finns inga pengar i en er6a men eftersom den här är kåpklädd så kan den tas för en R-hoj av någon som inte är så hemma på hojmodeller för att busköras med i tron att den har mycket effekt. Hoppas någon hittar den innan den är totalt kvaddad.

Så kan det ju vara. Er6f märkningen på sidan hade jag tagit bort. Så det kanske var ett par okunniga tjuvar.
 

Kenny_kx

På Tjuvjakt
Gick med
3 Aug 2007
Ort
Bergshamra
Hoj
Buell
Ta en tripp till Bagis samt Skarpnäck och kolla runt lite. Finns en hel del intressant folk där.

Så är det.. Det finns också en del intressanta hojar på kända adresser som jag inte får lägga ut här.

Så kan det ju vara. Er6f märkningen på sidan hade jag tagit bort. Så det kanske var ett par okunniga tjuvar.

Det är inga experter dock så vet dom vad det är för hoj de ger sig på men tyvärr så tror jag inte du ser den igen. :huvet
 
Last edited:

agne

Ny medlem
Gick med
28 Jul 2009
Ort
Nacka
Hoj
Kawasaki ER6F -09
Så är det.. Det finns också en del intressanta hojar på kända adresser som jag inte får lägga ut här.



Det är inga experter dock så vet dom vad det är för hoj de ger sig på men tyvärr så tror jag inte du ser den igen. :huvet

Vet du något får du mer än gärna tala om det.
 
Nyheter
Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

BMW närmar sig MotoGP

Sedan en tid har olika rykt...

2025 års KTM 450 SMR

KTM höjer ribban för 2025 å...

Top