STULEN Yamaha R1 -98 (blå)

Smurf Rider

Noll till himlen på bara några sekunder
Gick med
4 Oct 2010
Hoj
Honda Cbr600 -92 Honda cbr 600 RR 05
På så sätt! Du sätter familjen framför hojen:tummenupp

Själv hade man vevat o dödat:machinegu

sirdius

Pain is temporary, honor is forever.
Gick med
5 Aug 2004
Hoj
Gsxr1100-86
@ abethebabe: Förstår inte riktigt vad du menar.. När skrev jag att förföljt bilen? Läs vad faktist har skrivit.
Sen förstår jag resonemanget med att spöa på tjuvarna med kätting eller basebollträ.. Skulle nog kännas skönt en stund.
Men vad skulle jag få ut av det. Visst jag skulle i bästa fall få tilbaka hojen. Men skulle inte ha någon nytta av den i häktet där jag med största sanolikhet skulle spendera natten åtalad för både olaga hot och misshandel och i sämsta fall vakna upp på akuten med spruken skalle och några brutna ben.
Men jihadtaktiken verkar bra. Men vad säger att jag inte får smaka på samma medicin dagen efter när jag kommer hem från affären och har tjejen och sonen på 1,5år med mig.
Nä.. Jag tror jag föredrar att ringa polisen och låta dom sköta saken. Då jag har svår att se hur saken skulle lösa sig på ett tillfredsställande sätt med ovanstående alternativ.

:tummenupp
Helt rätt tänkt när du har barn att tänka på, hade man inte haft familj så är ju saken en helt annan.
Synd att du inte lyckades få reg nr och att ni tappade bort dom.
Hoppas det löser sig

Tarumbar

Ny medlem
Gick med
17 Apr 2007
Hoj
90 Kawasaki ZX10
Helt rätt tänk! Bättre att ta dem på bar gärning än att de snor flera av våra fina hojjar! Och om de såg polisen i krokarna kanske de tänker efter innan de tjackar nån annans hojj.

dannen82

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
BMW g450x -09. Yamaha R1 -98
Kan garantera att det inte fanns några hojar i trapphuset. Då nyheten du länkade till avser ett ras på en byggarbetsplats av Vattenfalls nya kontor vid Swedbank arena i Solna. Dom enda som befan sig i trapphuset var underentreprenörer till Peab som är byggherre.
1 död och 2 allvarligt skadade.

dannen82

Ny medlem
Gick med
10 Feb 2007
Hoj
BMW g450x -09. Yamaha R1 -98
Hojen hittad!!

Fick ett samtal i går av polisen. Dom hade hittat hojen ca 400m hemmifrån. Slaktad..
Bakfälg, sidokåpor och kåpglas saknas samt att den var allmänt misshandlad..

Bifogat

• Trasig R1.jpg
    Trasig R1.jpg
    243.5 KB · Visningar: 310

Nash

KUNG Fotpinne! ;)
Gick med
19 Jan 2008
Hoj
Vilken av alla 10 hojar? =)
Inlösen på den ser det ut som... :S Skönt att få tillbaka hojen iallafall!

Micke™

La costen krokodil
Gick med
13 May 2010
Hoj
bilringar och hängröv
Tråkigt att den hittades i det skicket, men säkert samtidigt skönt för dig att kunna söuta grubbla över vart den tog vägen. Hoppas allt går fort o smärtfritt med fb nu så du kommer igång o kan åka hoj snart

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
Hojen hittad!!

Fick ett samtal i går av polisen. Dom hade hittat hojen ca 400m hemmifrån. Slaktad..
Bakfälg, sidokåpor och kåpglas saknas samt att den var allmänt misshandlad..

Ja, då borde ju folk fundera på om de känner någon med en likadan, men kraschad R1:a, som plötsligt dyker upp med nya fina kåpor.

Henric#13

30 FAT FAST
Gick med
6 Aug 2007
Hoj
2016 Husqvarna 701 Enduro,2013 Ninja 636 såld, 2010 BMW F800R - såld
Hoppas den var vettigt försäkrad, skönt att hitta den även om det knöt sig i magen av bilden. Nu behöver du i alla fall inte vänta x antal veckor på att försäkringsbolaget ska betala ut ersättning:huvet

Killawife

To live is to die
Gick med
23 Feb 2005
Hoj
Yamaha YZF750-94, Yamaha XJ600S diversion-92, Tidigare: Yamaha FZR600R -94, Triumph 955i daytona -04, Yamaha R1 -00, Yamaha R6 -99, Yamaha YZF 750 -92
Vilka jävla GC-noobs!

Softishman

Fixare
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
SP1 Special Edition
Tråkigt att hitta den så där men nu slipper du iaf vänta på försäkringsbiolagets pengar....

Spakapan

Medlem
Gick med
24 Feb 2010
Hoj
-08 Honda CBR1000RR, Suzuki RM250
Helt värdelös människa som sabbar någons sommar för ett hjul och ett par kåpor. Klart misstänkt att någon inte tycker sig ha råd att ta ansvar för sin klotning.

Nyheter
Svenska Roam utnämnt till en av världens 100 viktigaste ”impact”-bolag

Roam, det kenyanska elmotor...

Nya R9 från Yamaha

Yamaha har presenterat R9, ...

Ny touch-instrumentering från KTM

KTM har lanserat en helt ny...

ExploreBike: Gotland Grand National 2.0

Foto: Creativeflipp Gotl...

Uppdaterad Kawasaki Ninja 1000SX

Kawasaki har uppdaterat sin...

Uppdaterad Triumph Trident 660

Triumph har presenterar en ...

Bike med Stark Varg på GGN!

Nu är vi på plats på GGN 2....

Nya Honda CB1000 Hornet presenterad

25YM Honda CB1000 Hornet ...

SVT sänder Gotland Grand National 2.0

SVT Sport och Nordic Sport ...

Sista finputsningen med Vargen inför GGN!

I söndags körde jag sista t...