Stulen!!!! Yamaha r1-99

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Stulen!

E den utan regskylt, eller med miniskylt?

Jag var en bit bakom en vit och en mörkblå i Landskrona. SnabbeMange såg oxå dom. Men jag gjorde bedömningen att dom var ok. Fick för mig att det var R1or, eller R6or.

Vita är ju ganska ovanlig. Den ena hojen hade miniskylt och den andra ingen alls, eller i hjulhuset. Bägge förarna hade ställ på.

Last edited:

miomit

Azzazzin
Gick med
26 Sep 2008
Hoj
KTM SDR -18, Yamaha 750 seca -82 Scrambler
E den utan regskylt, eller med miniskylt?

Jag var en bit bakom en vit och en mörkblå i Landskrona. SnabbeMange såg oxå dom. Men jag gjorde bedömningen att dom var ok. Fick för mig att det var R1or, eller R6or.

Vita är ju ganska ovanlig. Den ena hojen hade miniskylt och den andra ingen alls, eller i hjulhuset. Bägge förarna hade ställ på.

Det var regskylt på den när jag blev av med den, men det är ju inget som säger att den skulle sitta kvar om nån "lånade" hojen

Det är en annan bakdel med små diodlampor bak utan blinkers (inbyggd i dioderna) Devil highpipe och svart ram och helt utan dekaler.

Det är inte den enda helvita men det kan inte finnas så många.. Svårt att se på långt håll kanske

Tack alla som håller utkik.. Sjukt många som blir av med sina hojar har jag förstått. Hade man sett nån sån på gatan och vatt helt säker hade jag fanimej rammat fanskapet med bilen, kosta vad det vill!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA