Wiseguy
Medlem nr.8 sen starten
- Gick med
- 6 Mar 2003
- Hoj
- Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Då finns han på kamera med väldigt stor sannolikhet.Bobo har sett han tanka i hökarängen inatt runt 4,f
Då finns han på kamera med väldigt stor sannolikhet.Bobo har sett han tanka i hökarängen inatt runt 4,f
Förjävligt.
Ännu förjävligare att det är du som måste ut och jaga efter honom. Vart är polisen?
Och vad händer när den stressade tjuven (missbrukaren) krockar med två cycklande 11 åringar på väg till fotbollsträningen??? Då är inte ''hårda tag'' så poulärt längre...Vet inte hur noga det är med hojen, men jag propsar nog på att stressa han lite så han gör misstag och kör omkull.
Finns ju gott om duktiga piloter här som lätt kör 8r runt en sån här kille.
Snuten gör inte ett skit, särskilt om det blir jakt, dom inriktar sig oftast på att ta hand om resterna när den väl hittas dumpad.
Jag hade aldrig velat köra runt på en misshandlad fd. stulen hoj så jag personligen ser den helst skrotad om det vore min.
Vem vet vad det är för skador i motor med mera som inte syns direkt.
Sorry, är lite pessimist, hoppas dock på lyckligt slut.
Ska hålla kolla jag med, passerar Farsta flera ggr per dag i jobbet, får jag syn på han imorrn hänger jag på med bilen.
Är det verkligen såhär lätt att få igång en modern hoj?
Bra jobbat Bobo
Tänk om han hade lyckats också...Kan dock inte låta bli att nånstans tycka att det hade varit kul om Bobo kommit på sin hoj och pundaren försökt köra ifrån honom..
Tyvärr kommer jakten snart att gå på cyckelbanor kryssande mellan gående och cycklister, det är där missbrukaren känner sig hemma..Håller med! Hatten av för Bobo!
Kan dock inte låta bli att nånstans tycka att det hade varit kul om Bobo kommit på sin hoj och pundaren försökt köra ifrån honom..
Vad hände med filmen?
Nytt varumärke för elmotorcyklar från Royal Enfield
Royal Enfield har tagit ste... |
|
MV AGUSTA OTTANTESIMO COLLECTION
MV Agusta firar sitt 80-års... |
|
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |