Stulet körkort och kontokort Rörken 20090824

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Aprilia SXV550
:(

Någon plockade ut mitt körkort och kontokort från plånboken som låg i den olåsta bilen :)huvet) som stog på parkeringen vid Rörken 2009-08-25. Så jävla tråkigt och onödigt att ta sånt. Bara en massa problem för mig att fixa nytt kk samt kort.

Trodde i min enfald att man inte behövde låsa efter sig när man är med hojbröder, med jag hade tydligen jävligt fel.

Hör av dig till mig på 0702543033 om du såg någon smyga runt en blå Volvo 940 kombi den aktuella dagen.

//Jonas
 

Peter1980

Team Ajvar
Gick med
25 Jan 2009
Ort
Stockholm/Tyresö
Hoj
Har: R1 -16. Haft R6 -08 , R6 -05, R1 -05, Hornet 600 -06
fyfan,, du verkar ha osis... snodd hoj oxå :O

jag var där igår oxå, lämnade väskan med typ alla värdesaker i depån medans jag körde.. man tror ju att man ska vara "säker" bland hojbröder... :(
(blev inte av med nåt, men det verkar ju mest ha varit tur)
 

RR_Jonas

#63 Supermoto
Gick med
19 Sep 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Aprilia SXV550
fyfan,, du verkar ha osis... snodd hoj oxå :O

jag var där igår oxå, lämnade väskan med typ alla värdesaker i depån medans jag körde.. man tror ju att man ska vara "säker" bland hojbröder... :(
(blev inte av med nåt, men det verkar ju mest ha varit tur)

Det är gamla hojen som vart snodd, ny hoj finns redan sedan länge... har bara inte uppdaterat statusen.
 

Regor McGregor

Ny medlem
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Åkerlänna
Hoj
BMW K75 bland annat
:(
Trodde i min enfald att man inte behövde låsa efter sig när man är med hojbröder, med jag hade tydligen jävligt fel. //Jonas

Riktigt tråkigt och mig veterligen första gången nån förlorat nåt i depån på Rörken. Verksamheten har blivit så omfattande att den inte bara lockar till sig ärliga, trevliga hojåkare. :gnissla

Tyvärr är det såna här händelser som gör att man måste låsa in det man vill ha skyddat. Hittills har alla ryggsäckar/väskor klarat sig men den som känner osäkerhet, kan givetvis lämna värdesaker för förvaring på kontoret.

Roger S, Rörkenansvarig
 

GHurun

Ny medlem
Gick med
26 May 2009
Ort
Huddinge
Hoj
VTR1000F
Kan bara tillägga att jag såg x antal hojar susa runt på parkeringen där igår, noterade det vid genomgångarna att det var mer trafik än vanligt. Däribland en eller flera lätta hojar tyckte jag.

Noterade tyvärr inget speciellt i samband med detta , synd att jag är en så fokuserad elev :rolleyes:

Antar att bilen med pluska stog på parkeringen så hittills ingen stöld i depån men det är väl bara en tidsfråga tyvärr :gnissla

/GH
 
Last edited:

Hurtig

KTM'en är såld....
Gick med
10 Apr 2003
Ort
Hägersten
Hoj
Street triple..
Visst är det jobbigt att bli av med grejer, men du får ursäkta mig men jag tycker att man får skylla sig själv om man lämnar plånboken i en olåst bil på en parkeringsplats.
Kanske hårt att säga så men men..
Jag själv låser alltid bilen, spelar ingen roll vart jag är, även om jag på besök hos mina föräldrar som bor i en liten håla mitt i dalarna så låser jag bilen..

Tjuvpacket finns överallt och några håller säkert till här på SH också...
 
Nyheter
Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

Top