I måndags blev jag av med mitt kapell, mitt på dagen! Det var ett Held med gråa sidor och i mitten var det svart. Jag har skrivit mitt namn på flera ställen med en sprit penna, så det är inget som de kan använda hur som helst. Det kostar 900 kronor. Och det finns inga nya att köpa. Jag blir så j-a förbannad så det kokar i mig. De är fän som springer runt och förstör och stjäl av andra människor.
Jag måste arbeta i ett antal timmar för att kunna köpa ett kapell, sen skall man åka och hämta det också, allt kostar tid och dyra pengar.
Till saken hör att det inte var det första kapellet jag blivit av med, men jag börjar tröttna rent rejält.
Funderar på att utfästa en belöning på 5 -10 000 kronor bara för att få ett namn, därpå skall den j-n fjädras och tjäras för att därnäst ställas ut på torget.
Börjar kännas bättre men det lutar fortfarande åt en belöning.
Tack för att jag fick skälla av mig!
Jag måste arbeta i ett antal timmar för att kunna köpa ett kapell, sen skall man åka och hämta det också, allt kostar tid och dyra pengar.
Till saken hör att det inte var det första kapellet jag blivit av med, men jag börjar tröttna rent rejält.
Funderar på att utfästa en belöning på 5 -10 000 kronor bara för att få ett namn, därpå skall den j-n fjädras och tjäras för att därnäst ställas ut på torget.
Börjar kännas bättre men det lutar fortfarande åt en belöning.
Tack för att jag fick skälla av mig!