Stunt- och lekträff i Västerort?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Gnutten skrev:
2490576 Var ju riktigt trevligt ikväll och ingen påhälsning av polisen den här gången!

Det var en tjej och kille som tog bild, vill gärna veta om de lyckades få några bilder på en!

Jag fick låna Thygod´s kamera, fick en hel del schyssta bilder innan det blev mörkt (och Thygod fick åka hem och tömma minneskorten då jag tagit ca 650 bilder på en timme :yoparty )

Efter det vart mörkt så blev det inte lika många bra bilder, dock så vart nog några av stoppiebilderna på NO_FEAR bra hoppas jag.

Alla bilder jag tagit kommer Thygod gå igenom och lägga upp så fort han har möjlighet, förhoppningsvis imorgon, hav tålamod :)

Jag kommer få alla bilder på skiva, så är det någon som tror/vet med sig att jag fotat dem och ni vill ha bilder, skicka PM! :tummenupp

Tack för en hel-kul kväll!!!:tuttar :tuttar

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Hade gult skinnställ med blå endurojacka vars armar var borta. Körde en orange KTM!

Vore roligt om nåt fastnade!

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Gnutten skrev:
2490748 Hade gult skinnställ med blå endurojacka vars armar var borta. Körde en orange KTM!

Vore roligt om nåt fastnade!

Jag har visst tagit 834 bilder, så du kanske fastnade på någon :rofl

Edit: Enligt förhandsinfo så finns det efter genomgång av ca 400 bilder schysta pics på Noll-Koll, Ingel, Matti, NO_FEAR OCH gixxer_Timmy.
Nån motardnisse med svarta kläder och orange rygga har oxå fastnat! :)

Last edited:

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Här kommer en försmak på bilderna som Milla har tagit... Mååånga finns det... Har lyckats banta ner antalet bilder från 834 till 596
i första svängen... :D
Men resten gör jag imorgon... Tror hon lyckats fotografera precis alla...
Men det finns många som är riktigt bra så jag tror nog att de flesta kommer att bli nöjda med hennes fotografering!

Än så länger kan jag bara säga :tummenupp :tummenupp

EDIT:
Vill bara påpeka att dom här bilderna var dom första jag hittade av respektive person...
Det finns fler bilder och på fler personer!!

Last edited:

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Åsså fick man spö på en gång av milla för att jag missade en bild...
Den flyttade sig på skrivbordet... okay... Här kommer en bild till då... :tungan

:D

Last edited:

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
det känns som det är finnarnas tur att komma till Lunda och lära sig hur man egentligen gör en riktig fireburnout.
jag personligen har inte varit på bomber men det va ju inte så svårt, bara hälla på lagom mycket bensin.
synd att jag var tvungen att dra och jobba precis när det va gabbes tur att dosera mitt bakdäck med 95-oktanig.

synd att inte hojjen explodera - hade sett bra ut på film. =)

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Ingel skrev:
2491066 det känns som det är finnarnas tur att komma till Lunda och lära sig hur man egentligen gör en riktig fireburnout.
jag personligen har inte varit på bomber men det va ju inte så svårt, bara hälla på lagom mycket bensin.
synd att jag var tvungen att dra och jobba precis när det va gabbes tur att dosera mitt bakdäck med 95-oktanig.

synd att inte hojjen explodera - hade sett bra ut på film. =)

Ja, det va ju vääldigt synd att du skulle iväg till jobbet just då. ;) hähä.
Brann gjorde det iaf. :yoparty

SCRAP

Fotograf.
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
Honda FT-500 -82 ,Honda NSR -91(såld)
när gjorde ni fireburnisar (tid) för alla kompisar drog vi 20.00 så jag och brorsa hängde med. Man kanske borde vara kvar lite längre nästa gång

juste mina bilder kommer upp i veckan i bild och film forumet :)

Milla: 600 bilder på en timme då måste du ha använt sekvens taging va?
Själv tog man 320 på hela kvällen men då lite mer oldskol uten sekvens tagning (tycker det är roligare! :D)

Last edited:

Pizzabagarn

Guest
Första gången jag var där och jag måste säga att ni är sjukligt duktiga på det ni håller på med :yoparty

Det var hur ballt som helst!

Tog också med mig en kompis som körde upp igår och hans kommentar var:
"Om 2 år åker jag därute......synd bara att han kör glidare idag.

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Pizzabagarn skrev:
2492253Tog också med mig en kompis som körde upp igår och hans kommentar var:
"Om 2 år åker jag därute......synd bara att han kör glidare idag.

Dåså... Dags att smiska upp polaren så han fattar att kromsläde
inte är lika kul som en riktigt sporthoj... :D

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
SCRAP skrev:
2492231 när gjorde ni fireburnisar (tid) för alla kompisar drog vi 20.00 så jag och brorsa hängde med. Man kanske borde vara kvar lite längre nästa gång

juste mina bilder kommer upp i veckan i bild och film forumet :)

Själv tog man 320 på hela kvällen men då lite mer oldskol uten sekvens tagning (tycker det är roligare! :D)

Kanon, då var det du som tog bild på mig på en KTM med gult skinnställ och blå väst. Vore kanon om även du hade bilder på mig!

Milla: :bow tackar så mkt!

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Fasen typiskt att man ska jobba när det är så bra väder och allt! :( Även nästa tisdag jobbar jag. Sen får man ju se om det inte börjar ligga snö på backen snart... :(

SCRAP

Fotograf.
Gick med
13 Sep 2006
Hoj
Honda FT-500 -82 ,Honda NSR -91(såld)
Gnutten skrev:
2492696 Kanon, då var det du som tog bild på mig på en KTM med gult skinnställ och blå väst. Vore kanon om även du hade bilder på mig!

Milla: :bow tackar så mkt!

Jorå jag har bilder på dig bland annat den där vi övergångs stället när du kollar under styre in i kamera :D
Bilderna kommer antagligen upp imorgon om inte lärarna ger mig fler jobbiga läxor:tungan

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
SCRAP skrev:
2493017 Jorå jag har bilder på dig bland annat den där vi övergångs stället när du kollar under styre in i kamera :D
Bilderna kommer antagligen upp imorgon om inte lärarna ger mig fler jobbiga läxor:tungan

:D Det var just den bilden jag pratade om!

Går det fixa högupplösta på nåt sätt där man kan hämta hem dem, vi kan ta det via PM annars. Vore kanon!

Pizzabagarn

Guest
Thyg0d skrev:
2492365 Dåså... Dags att smiska upp polaren så han fattar att kromsläde
inte är lika kul som en riktigt sporthoj... :D

På hemvägen bytte vi hoj....väl hemma sa han till sin tjej att han skulle köpa en ny cykel till hennes stora glädje....not.

1:a gången jag körde glidare och det var kul förutom när jag skulle rejsa med honom och varvstoppet gick igång vid 90 blås på 2:an (varvmätare saknas)

Kändes skönt att få köra sin egen maskin sen :D

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
SCRAP skrev:
2492231

Jaja, du är duktigare än mig:rolleyes: , var första gången jag tog bilder med en systemkamera i hela mitt liv, så sekvenser eller ej, så är jag jäkligt nöjd med vissa bilder.:tummenupp Är dock inte bara sekvensbilder tagna.

Hade visning igår på Sveavägen för Noll-Koll och NO_FEAR. :yoparty

Ingel du kanske jobbade eller? :blah

Nu har jag alla bilder själv, så under dagen idag ska jag gå igenom dem och börja lägga ut dem.

NO_FEAR

Skrapa skrapa lila lila
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
R1 fighter -05
Milla skrev:
2494155 Jaja, du är duktigare än mig:rolleyes: , var första gången jag tog bilder med en systemkamera i hela mitt liv, så sekvenser eller ej, så är jag jäkligt nöjd med vissa bilder.:tummenupp Är dock inte bara sekvensbilder tagna.

Hade visning igår på Sveavägen för Noll-Koll och NO_FEAR. :yoparty

Ingel du kanske jobbade eller? :blah

Nu har jag alla bilder själv, så under dagen idag ska jag gå igenom dem och börja lägga ut dem.

Ja, det var en fin liten visning. :tummenupp

Humm, Ingel verkar ha fastnat för det där med att jobba. :rolleyes:

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Klipper in Peters inlägg här med:

heliac skrev:
2496767 Det ser ut att vara trevligt på tisdagskvällarna. :tummenupp

Mange från Bombermagazine kommer och plåtar er på tisdag om ni inte har något emot det.

Så se till att det blir bra uppslutning!!

Hoppas på bra väder nu då så ni som kör kan rocka hårdare än någonsin!!! :yoparty

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln