Stunt- och lekträff i Västerort?

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Robin Hood skrev:
2527513 Ta me dej soppa så vi kan bränna lite :D
//Robin

nä ingen soppa idag inte, hojjen har börjat jävlas tillbaka med mig sen förra tisdagen, stänger av sig själv och leker rövare. idag ska jag va snäll mot den. snäll, men hård.

så, dags att stänga ner datorn och bege sig dit då - ses där :yoparty

Robin Hood

Din nuvarande titel är ?????????????
Gick med
26 Jan 2006
I mina legenheter Swe/Finland (Swe) där det
Hoj
TZR250
Ingel skrev:
2527537 nä ingen soppa idag inte, hojjen har börjat jävlas tillbaka med mig sen förra tisdagen, stänger av sig själv och leker rövare. idag ska jag va snäll mot den. snäll, men hård.

så, dags att stänga ner datorn och bege sig dit då - ses där :yoparty

Japp ska ta me kameran det ser lite mörkt ut men men vem vet :yoparty
//Robin

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Ingel skrev:
2527208 jaha, då får man ha fin-kostymen på sig ikväll då

/mr attentionwhore

Du var visst lite väl hård mor den, den grät ju!! :gråta Så det blir inte så mkt bilder på dig trots allt. Några fick jag förhoppningsvis till med gabbes och Yoshis hojar..

Vart jäääävligt dyrt att åka och fota er idag. 4000:- i böter och indraget körkort! Det går bra för mig nu, eller inte..*suck*

Nån som vill köpa lite bilder? :rofl

Bilder kommer nog upp imorgon!

Skager

Keep it burning
Gick med
10 Jun 2004
Hoj
660-04
Milla skrev:
2528481 Du var visst lite väl hård mor den, den grät ju!! :gråta Så det blir inte så mkt bilder på dig trots allt. Några fick jag förhoppningsvis till med gabbes och Yoshis hojar..

Vart jäääävligt dyrt att åka och fota er idag. 4000:- i böter och indraget körkort! Det går bra för mig nu, eller inte..*suck*

Oops, gick det lite fort kanske.:arsele

lady

Pratglad
Gick med
27 Jul 2006
Hoj
Gixxern såld :(
Milla skrev:
2528481 Du var visst lite väl hård mor den, den grät ju!! :gråta Så det blir inte så mkt bilder på dig trots allt. Några fick jag förhoppningsvis till med gabbes och Yoshis hojar..

Gud va jag tycker synd om dig Milla...typiskt.hoppas du får tillbaka kortet snart... Nu ser du till å sälja bilderna riktigt dyrt så du kan betala av boten å behålla hojen:)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Skager skrev:
2528569 Oops, gick det lite fort kanske.:arsele

Ja de tyckte det, jag tyckte det gick lagom *s* Var precis efter det blir 90 ist för 110, jag höll 140 men när jag såg dem så var det bara att släppa gasen och fick snitt på 126...*suck*

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Tack alla för skådespel och trevligt sällskap.
Bensin värmer i höstmörkret!
Bilstunt var ngt nytt! :)

/J

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
lady skrev:
2528574 Gud va jag tycker synd om dig Milla...typiskt.hoppas du får tillbaka kortet snart... Nu ser du till å sälja bilderna riktigt dyrt så du kan betala av boten å behålla hojen:)

Ne gör inte det, får skylla mig själv ju, så jävla onödigt...

Haha, så mkt tror jag inte killarna är villiga att betala, så hojen måste säljas i vilket fall.. :gråta

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2528600 Ne gör inte det, får skylla mig själv ju, så jävla onödigt...

Haha, så mkt tror jag inte killarna är villiga att betala, så hojen måste säljas i vilket fall.. :gråta
Först måste jag vara lite elak...
HAHA, Milla köra för fort, du måste skämta?!?! :D

Så, ledsen men ja var tvungen (du förstår säkert).. Menar du allvar med att du måste sälja hojjen för o ha råd me bötern? Jag tror/har för mig att man kan få lite hjälp om man har dåligt med flis, du kan eventuellt få ner beloppet lite, och/eller få det på avbetalning.. Som sagt, detta är inget som jag VET, men kolla upp om det går innan du tar till så drastiska saker som hojförsäljning.. Lappen får du väl tillbaka till våren, eller?

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
scud skrev:
2528765 Först måste jag vara lite elak...
HAHA, Milla köra för fort, du måste skämta?!?! :D

Så, ledsen men ja var tvungen (du förstår säkert).. Menar du allvar med att du måste sälja hojjen för o ha råd me bötern? Jag tror/har för mig att man kan få lite hjälp om man har dåligt med flis, du kan eventuellt få ner beloppet lite, och/eller få det på avbetalning.. Som sagt, detta är inget som jag VET, men kolla upp om det går innan du tar till så drastiska saker som hojförsäljning.. Lappen får du väl tillbaka till våren, eller?

Hojförsäljingen har inte med det här att göra. Finns en helt egen tråd om det på mc-relaterat... Jag körde dessutom bil, då hojen står på Din MC för att fixas lite till försäljningen. Orkar inte ens kommentera ditt påhopp :(

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2528788 Hojförsäljingen har inte med det här att göra. Finns en helt egen tråd om det på mc-relaterat... Jag körde dessutom bil, då hojen står på Din MC för att fixas lite till försäljningen. Orkar inte ens kommentera ditt påhopp :(
Ska läsa den tråden.. Trist att höra iaf..
Som sagt, påhoppet var menat på skoj..

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
scud skrev:
2528806 Ska läsa den tråden.. Trist att höra iaf..
Som sagt, påhoppet var menat på skoj..

Jag vet, men..Tja inte varit mitt år, och nu sitter jag ännu mer i skiten, men men ingen ide attgnälla mer för det är ju ändå mitt eget fel..

scud

meldeM
Gick med
19 Apr 2004
Hoj
HYM 1100S
Milla skrev:
2528818 Jag vet, men..Tja inte varit mitt år, och nu sitter jag ännu mer i skiten, men men ingen ide attgnälla mer för det är ju ändå mitt eget fel..
Mjo, har man det knapert är en biljett för 4000kr det sista man vill ha..
Här på gnällhoj.se är det tillåtet att gnälla :rolleyes:

Man får väl tänka som så, att det finns alltid någon som har värre problem än du. Det är ju bara pengar, bara en hoj, bara ting.. Snart är du tillbaka och glassar med mig längst bak i ledet :)

Milla

Team Shedevils
Gick med
19 Feb 2004
Hoj
.
Robin Hood skrev:
2528941
synd om kortet men det får du väll tillbaka :pannkyss

//Robin

Japp, de lånar det nog max 2 månader..Kompisar som kört 38 över fick det iaf, och som förstagångsförbryterska :rolleyes: borde de ju ha lite överseende hoppas jag.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
fler än du som ville ta kort ikväll med andra ord, milla?

som plåster på såren så hamnar nog min nota på 2700:- men å andra sidan så får jag en kylare som inte är full av ful-meck-lösningar.

Hoppas det blev nåra bra kort på mina, timmys och gabbes comboes i stunt-fiaten... fifty-fifty:n och christen var nog mina favoriter, men jag fick även höra att gabbes apehanger såg bra ut.

Nu ska jag lägga mig och grubbla ut lite nya trix man kan göra med en 1.3-liters disel... undra hur en fireburnout blir? :va

vfr orre

I Do My Own Stunts!
Gick med
31 Aug 2004
Hoj
Six dirty six, RD350, Honda ATC350X, Yamaha swamp-trike, TRI-moto, DKW 500, pick-up
Milla skrev:

Välkommen i klubben:D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...