Milla skrev:2526960Har ju lovat Ingel att det är hans tur att va i fokus idag *s*
jaha, då får man ha fin-kostymen på sig ikväll då
/mr attentionwhore
Milla skrev:2526960Har ju lovat Ingel att det är hans tur att va i fokus idag *s*
Ingel skrev:2527208jaha, då får man ha fin-kostymen på sig ikväll då
Ta me dej soppa så vi kan bränna lite![]()
//Robin
Robin Hood skrev:2527513Ta me dej soppa så vi kan bränna lite![]()
//Robin
Ingel skrev:2527537nä ingen soppa idag inte, hojjen har börjat jävlas tillbaka med mig sen förra tisdagen, stänger av sig själv och leker rövare. idag ska jag va snäll mot den. snäll, men hård.
så, dags att stänga ner datorn och bege sig dit då - ses där![]()
Ingel skrev:2527208jaha, då får man ha fin-kostymen på sig ikväll då
/mr attentionwhore
Milla skrev:Bilder kommer nog upp imorgon!
Milla skrev:2528481Du var visst lite väl hård mor den, den grät ju!!Så det blir inte så mkt bilder på dig trots allt. Några fick jag förhoppningsvis till med gabbes och Yoshis hojar..
Vart jäääävligt dyrt att åka och fota er idag. 4000:- i böter och indraget körkort! Det går bra för mig nu, eller inte..*suck*
Nån som vill köpa lite bilder?
Bilder kommer nog upp imorgon!
Gud va jag tycker synd om dig Milla...typiskt.hoppas du får tillbaka kortet snart... Nu ser du till å sälja bilderna riktigt dyrt så du kan betala av boten å behålla hojenMilla skrev:2528481Du var visst lite väl hård mor den, den grät ju!!Så det blir inte så mkt bilder på dig trots allt. Några fick jag förhoppningsvis till med gabbes och Yoshis hojar..
Vart jäääävligt dyrt att åka och fota er idag. 4000:- i böter och indraget körkort! Det går bra för mig nu, eller inte..*suck*
Nån som vill köpa lite bilder?
Bilder kommer nog upp imorgon!
Skager skrev:2528569Oops, gick det lite fort kanske.![]()
lady skrev:2528574Gud va jag tycker synd om dig Milla...typiskt.hoppas du får tillbaka kortet snart... Nu ser du till å sälja bilderna riktigt dyrt så du kan betala av boten å behålla hojen![]()
Först måste jag vara lite elak...Milla skrev:2528600Ne gör inte det, får skylla mig själv ju, så jävla onödigt...
Haha, så mkt tror jag inte killarna är villiga att betala, så hojen måste säljas i vilket fall..![]()
scud skrev:2528765Först måste jag vara lite elak...
HAHA, Milla köra för fort, du måste skämta?!?!
Så, ledsen men ja var tvungen (du förstår säkert).. Menar du allvar med att du måste sälja hojjen för o ha råd me bötern? Jag tror/har för mig att man kan få lite hjälp om man har dåligt med flis, du kan eventuellt få ner beloppet lite, och/eller få det på avbetalning.. Som sagt, detta är inget som jag VET, men kolla upp om det går innan du tar till så drastiska saker som hojförsäljning.. Lappen får du väl tillbaka till våren, eller?
Ska läsa den tråden.. Trist att höra iaf..Milla skrev:2528788Hojförsäljingen har inte med det här att göra. Finns en helt egen tråd om det på mc-relaterat... Jag körde dessutom bil, då hojen står på Din MC för att fixas lite till försäljningen. Orkar inte ens kommentera ditt påhopp![]()
scud skrev:2528806Ska läsa den tråden.. Trist att höra iaf..
Som sagt, påhoppet var menat på skoj..
Mjo, har man det knapert är en biljett för 4000kr det sista man vill ha..Milla skrev:2528818Jag vet, men..Tja inte varit mitt år, och nu sitter jag ännu mer i skiten, men men ingen ide attgnälla mer för det är ju ändå mitt eget fel..
Robin Hood skrev:2528941
synd om kortet men det får du väll tillbaka![]()
//Robin
Milla skrev:Vart jäääävligt dyrt att åka och fota er idag. 4000:- i böter och indraget körkort! Det går bra för mig nu, eller inte..*suck*
![]() |
Försäljningsrekord för BMW Motorrad
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
BMW R 18-modeller uppdateras
Screenshot BMW R 18 och ... |
![]() |
Fiffiga touringprylar
Det tyska företaget Wunderl... |
![]() |
MV Agusta kör vidare på egen hand
MV Agusta har bekräftat att... |