Olof.B
Pride only hurts, it never helps.
Kommer gärna förbi och kikar på tisdag även om man inte är någon mästare direkt. Har precis börjat träna på bakhjulsåkning.
Olof.B skrev:2251470Kommer gärna förbi och kikar på tisdag även om man inte är någon mästare direkt. Har precis börjat träna på bakhjulsåkning.
NR:7 skrev:2251526Idag klarade jag uppkörningen så jag kommer nästa gång
men jag vetefan om jag hittar dig men men nån från södertälje tråden kanske åker med
Lurch skrev:2251501Gör som jag gjorde, va funktionär.
.
Olof.B skrev:2251877Funktionär? Vad ska man göra då? Se till att de andra inte krockar? Sätta upp avspärrningsband?
Lurch skrev:2251891Röka cigg, låna ut verktygssatsen, sitta i en campingstol och ivrigt heja på de andra!
.
Lurch skrev:2251891Röka cigg, låna ut verktygssatsen, sitta i en campingstol och ivrigt heja på de andra!
.
Magoo skrev:2252093Låter som något jag skulle kunna fixa... Hur får man lättast med sig en baden-baden stol på en cbr???
Spiken skrev:2253319Knepade ihop en liten film från gårdagen. Inget mästerverk kan jag säga redan nu, men det är ju alltid något 4 minuter bidde det iaf.
Länk kommer imorgon bitti, lägger upp den på youtube tills något bättre alternativ finnes.
Såg att att det blev en del eftersläpningar i bilden, om det har med encoden att göra eller just det faktum att det är filmat med en digitalkamera låter jag vara osagt.
Btw.
Noll-Koll: Du som sa att du inte hade några fräsha bilder på dig själv, ta o släng över ett pm om du vill ha några av de jag tagit i högupplöst version. Har ett helt knippe
/Edit
Länkar till filmen finns nu här http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=125164
Klart de som vill får komma och tittaMalle skrev:2253823Är de ok om man kommer förbi på Tisd och bara tittar på ?
Självklart! Ta med dig lite grillkorv o lite bröd också om det styrs upp någon grillningMalle skrev:2253823Är de ok om man kommer förbi på Tisd och bara tittar på ?
Spiken skrev:2253952Självklart! Ta med dig lite grillkorv o lite bröd också om det styrs upp någon grillning
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|