Stunt- och lekträff i Västerort?

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
nice pics! (but you have a shitty camera :arsele )

its really useful to see some pictures, so I know what looks good or not, and have I can improve...
after looking at rhe pictures i realized i must stop the FIB and I have to lean more backwards when I spread. I'll show you next week :)

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
KTM 640
Tackar för en mycket trevlig kväll med bra väder och glada människor.

Stort tack till Ingel, inte nog med att han fixa grill så bjöd han på både dricka och gurkmajonäs.:tummenupp

Kul att det är sommar igen.:)

Lukasz

...
Gick med
21 Nov 2003
Hoj
929 hOnDa GaY cLuB edition
nice pics! (but you have a shitty camera :arsele )

its really useful to see some pictures, so I know what looks good or not, and have I can improve...
after looking at rhe pictures i realized i must stop the FIB and I have to lean more backwards when I spread. I'll show you next week :)

FIB for life!
yeah the camera is shity, next time i will have video camera. see you at svea or on saturday. Do stunts, not drugs :p

super_motard

Shorty!
Gick med
17 Oct 2006
Hoj
Rieju Smx| stunt nerox |
riktigt fint igår kväll :) ,kändes inte riktigt som jag hadde nån konkurans med stuntandet :arsele

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Det var någon på en rätt ny KTM förmodligen en 660 som hade en tröja som det stod VTR. Väldig osäker körning på slangen, hoppas han tar det lungt och inte slår över snart.

TomasL

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
KTM525-06 CRF250X-04
riktigt fint igår kväll :) ,kändes inte riktigt som jag hadde nån konkurans med stuntandet :arsele

Det är till att vara kaxig ser jag (utan att kunna stava ordentligt):D . Skoja bara... du var den som imponerade mest på mig den kvällen. Vi var flera som tyckte det.:tummenupp

En annan sak som jag har tänkt på är att det vore skönt att slippa konkurrens i Lundabacken. Det är ju ingen tävling. Jag tycker att tisdagkvällarna ska fortsätta att vara social samvaro och att man kommer dit och tränar och uppmuntrar varandra och ger tips osv. Alla borde känna sig välkomna att köra och träna oavsett om man är nybörjare eller erfaren stuntare.

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Det är till att vara kaxig ser jag (utan att kunna stava ordentligt):D . Skoja bara... du var den som imponerade mest på mig den kvällen. Vi var flera som tyckte det.:tummenupp

En annan sak som jag har tänkt på är att det vore skönt att slippa konkurrens i Lundabacken. Det är ju ingen tävling. Jag tycker att tisdagkvällarna ska fortsätta att vara social samvaro och att man kommer dit och tränar och uppmuntrar varandra och ger tips osv. Alla borde känna sig välkomna att köra och träna oavsett om man är nybörjare eller erfaren stuntare.

He he se till att Olof B får uppmuntran att visa vad han går för!

super_motard

Shorty!
Gick med
17 Oct 2006
Hoj
Rieju Smx| stunt nerox |

haha , pinsamt med ciao stuntandet :huvet , hann inte komma idag fick punka å grejjer :D

Aphrodite

MC Polis
Gick med
1 Feb 2007
Hoj
Peugeot Speedfight 125cc och snart en till…
Näste vecka ska ni se upp!.. då tar vi med oss stuntfarmor...
Ni kommer inte vilja missa det!!!:arsele

dscf0024dc1.jpg

Last edited:

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Näste vecka ska ni se upp!.. då tar vi med oss brutala stunthunden :p.. har bara hunnit träna 3 ggr men men.. lite har vi lärt oss iaf så kan vi fortsätta träna på lunda lite.. Kan visa va som hände 3e träningen som va idag..
hinner träna 1 lr 2 ggr till till lunda..
Våran stunthund är en gsx 400 från 1982 ;):tuttar

Börjat pröva lite spreaders också ;).. lite läskigt utan hb dock:gnissla :D

Heavy! :yoparty
Coolt med radtwin.

Hehe. Tar det någon onsdag i jordbro eller liknande när det är folk man känner. Har ju ingen lust att slå över igen inför massa folk:gnissla

Jo jo men man blir härdad! :)

Last edited:

super_motard

Shorty!
Gick med
17 Oct 2006
Hoj
Rieju Smx| stunt nerox |
jaha ja ! verkar trots allt bli ganska bra väder imårrn ! vilka dyker förbi å showar lite ? :)

Noyah

posör!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
KTM 790 AdvR
jag tittar nog förbi om det blir något... vore ball med bänk, måste ju kolla hur gamgixxern mår :tungan

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy