Stunt- och lekträff i Västerort?

Olof.B

Pride only hurts, it never helps.
Gick med
12 Mar 2005
Hoj
KTM 660/RC8-R
Jaha blev det några bilder på olof`s wheelisar, eller kanske till och med en bänkning.

/skager

Jag kör så fort så jag fastnar inte på bild;)

Det var några "moppepojkar" som fotade när jag bänkade hojen. Får väl se om det dyker upp något här kanske...?

Bänkningen var lite av en besvikelse... Det är nog fel på den där bänken...:rolleyes: Tycker det verkar mycket med nästan 20% effektförlust från veven ut till hjulet. Kanske ska återkomma efter oljebyte och prova med nya munstycken.

johanp

=p
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
KTM 660
Bänkningen var lite av en besvikelse... Det är nog fel på den där bänken...:rolleyes: Tycker det verkar mycket med nästan 20% effektförlust från veven ut till hjulet. Kanske ska återkomma efter oljebyte och prova med nya munstycken.
Verkade vara en hel del som hade bänkat ktm'er där... Ni känner inte för att dela med er av resultaten?

-PLM-

Snabbast i stan!
Gick med
6 Sep 2003
Hoj
KTM 525 EXC -06, GSXR1000 -07

Lite synd att Rapidnissen var sugen på att jävlas, han missade helt att det var högerregeln som gällde när han höll på att preja några av hojarna som var på väg att köra förbi! Rapidnissen kanske var en sådan som aldrig fick bli polis??:rolleyes:

Skulle tro det var samma nisse som jag råkat ut för tidigare. Han har inte mycket rätt i huvet. Går inte och argumentera med heller.

TomasL

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2005
Hoj
KTM525-06 CRF250X-04
Igår var det ACTION!! Med allt från wheeleis med rullstol, två polisbilsbesök, bromsbänk, tjafs med en väktare som tydligen fått för sig att "rensa upp lite" i MC åkandet och spektakulärt stunt med en trippel "gå brevid hojen och hålla i gashandtaget och burna satan på varvstoppet och dansa runt". (Vad kallas det?). Ja, det var en kul kväll.

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
KTM 640
Jag kör så fort så jag fastnar inte på bild;)

Det var några "moppepojkar" som fotade när jag bänkade hojen. Får väl se om det dyker upp något här kanske...?

Jag är väl lite "moppepojke" då:) . Hur som helst här är en bild från din bänkning.

Bifogat

• olofs.JPG
    olofs.JPG
    139 KB · Visningar: 116
  • motarder.JPG
    motarder.JPG
    122 KB · Visningar: 106

Janne S

Ny medlem
Gick med
2 May 2003
Hoj
KTM 640
Det är du verkligen!:)

Bilden från bänkningen var ju ett riktigt mästerverk. Ser ut som man har skurit bort en bit av däcket vid svingen och allting ser krokigt ut:tummenupp

Jaja. Jag får väl prova en annan bild då.

Jag mailar över ett par bilder till dej också.:tummenupp

Bifogat

• 100_0688.JPG
    100_0688.JPG
    83.9 KB · Visningar: 105

Devan

Ny medlem
Gick med
24 May 2007
Hoj
Söker

Jodå :)

Jag filmade rätt ordentligt under träffen.
blev precis klar med klippandet.
Kommer nog upp i film / bild delen av forumet om en stund , och då ska ja se till att länka hit :)

Olof.B

Det är nog jag som var moppepojken som filmade din pärla, den är med i filmen :p

Ralsmusx

Ny medlem
Gick med
16 May 2007
Hoj
Yamaha SLider 70cc
Jag komme lätt nästa tisdag, har fixat tolva o grejs på slidern nu oxå :)
hoppas ni inte stör er på att man stuntar med moppe där, säg till i såna fall :p

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Last edited:
Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...