Stunt- och lekträff i Västerort?

LiamWis

Medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
BMW F800R
sonkster89, det är ju tisdagar som vi träffas i Lunda för lite lek och träning (och en massa skitsnack) :banana

Dock så kan jag inte idag för lillen fyller år och här skall det vara kallas :)

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Hoj
BMW S1000XR -17
Det var verkligen inte många i Lunda idag. Bara jag, sonkster89, en moppekille och en till. Har alla redan ställt av hojarna inför vintern? :)

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Hoj
BMW S1000XR -17
Vilka kommer imorgon?

Jag kommer om vädret tillåter, men som vanligt endast som åskådare.

Edit: Ett stort regnväder är på väg in, och kan vara här om en timme. Därför blir det nog inget besök i Lunda idag.

Last edited:

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Jag kommer om vädret tillåter, men som vanligt endast som åskådare.

Edit: Ett stort regnväder är på väg in, och kan vara här om en timme. Därför blir det nog inget besök i Lunda idag.

Enligt yr ska det börja regna rätt så rejält vid 20 och regna en del före. Enligt smhi ska det regna en del från 20 och enligt klart ska det inte regna alls. Tyvärr är detta ordningen på hur jag tycker de funkar så det ser inte ljust ut, men jag kommer dra ut där o checka läget iaf, bör va där vid halv 7 typ. Däremot om det börjar regna på väg dit eller när man är där så drar jag hemåt.

Gissar att där inte kommer va nån, men är det torrt kan man ju öva lite själv... :näsblod

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Hoj
BMW S1000XR -17
Enligt yr ska det börja regna rätt så rejält vid 20 och regna en del före. Enligt smhi ska det regna en del från 20 och enligt klart ska det inte regna alls. Tyvärr är detta ordningen på hur jag tycker de funkar så det ser inte ljust ut, men jag kommer dra ut där o checka läget iaf, bör va där vid halv 7 typ. Däremot om det börjar regna på väg dit eller när man är där så drar jag hemåt.

Gissar att där inte kommer va nån, men är det torrt kan man ju öva lite själv... :näsblod

Jag kommer nog dit ändå, det har inte börjat regna än och regnvädret ser ut att tunnas ut lite enligt radarkartan på Smhi.

Edit: Tja, det var inte mycket till regn som kom, några droppar när jag var på väg till Lunda, det var allt.

Last edited:

init

Ny medlem
Gick med
22 May 2011
Hoj
BMW S1000XR -17
Är det någon som tänkte köra imorgon? Jag var där förra veckan, men bara en till dök upp, så det känns som att de flesta redan avslutat säsongen för i år. Är det ens någon mening att åka dit imorgon? Det är ju inte mycket mening att åka dit om ingen annan tänkte dyka upp.

LiamWis

Medlem
Gick med
3 Sep 2009
Hoj
BMW F800R
Jag har mer eller minder "avslutat" nöjes turerna då det börjar både bli lite för kallt och mörkt. (och då blir det än kallare) Så, med sorg i hjärtat så får jag säga att jag kommer inte att köra idag.

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Mm, börjar bli dags nu. Jag har varit där ute på helgerna för att öva (har ny hoj o aldrig wheelat innan så det går inte särskilt bra ännu) :p

halle7

Medlem
Gick med
20 Apr 2008
Hoj
Kawasaki Er-6n 2012
Eftersom jag bor i Söder så har jag varit mindre vid Lunda sista tiden. Har kört en del på Älvsjömässans parkering som faktiskt är bättre (bortsett från att det är stora vägar runt om).

Nyheter
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln

Sveriges MotorCyklister (SM...

Yamaha Tracer 9-modellerna uppdateras