Stunt & race Barkarby 07-09-19

Helios

ketchup, stark senap, rostad lök
Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Johodå, frågan e väl bara om det blev nåt i halvmörkret...:D va iaf nån lirare som fotade med blixt på bakhjulsrakan... så...VART F-N é BILDERNA??? :huvet

Jag gick och snackade med den killen.
TYVÄR tänkte jag inte på att fråga vad han hette.

Men han berättade att han i vanliga fall brukade fota bilar, och lägga bilbilder på nån bilsajt.

Han var inte medlem på sporthoj så där skulle han inte posta sa han.

Det var samma kille som vid något tillfälle skrev ut bilder på papper och lade nånstans..... har ett vagt minne av den historien.

Så någon här kanske vet vem det är och kan be honom om bilder.

För han fotade en j---la massa !

Miss_A

Ny medlem
Gick med
22 Aug 2006
Hoj
Z750 + Suzuki DRZ 400E
Miss A: Den röda Daytona var riktigt läckert taget. :tummenupp

Btw vad är det för idiot som fick köra utan handskar på en silverfärgad SV1000??

Är det någon som vet hur man kollar info på en bild såsom slutartid, bländare mm?

Tack så mycket :)

I iPhoto är det bara att högerklicka på bilden och välja info om bilden. Minns inte hur det ser ut i photoshop..

Helios

Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Här kommer litegrann..

Får en svag känsla av att denna bilden är precis då killen gjorde en bakåtflipp på strippen.

attachment.php

Jag skymtar på v-strommen på bana 1.

Last edited:

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
Det var ngn i Bikerboyströja som fotade en hel del.
(Han stod och plirade på min bullerunderkända hoj jag just startat för hemfärden och kommenterade det lågvarviga dunket med att "jag borde skaffa en segelbåt" :mad: :finger

Jeffla radfyremänniskor :D)

Jag gick och snackade med den killen.
TYVÄR tänkte jag inte på att fråga vad han hette.

Men han berättade att han i vanliga fall brukade fota bilar, och lägga bilbilder på nån bilsajt.

Han var inte medlem på sporthoj så där skulle han inte posta sa han.

Det var samma kille som vid något tillfälle skrev ut bilder på papper och lade nånstans..... har ett vagt minne av den historien.

Så någon här kanske vet vem det är och kan be honom om bilder.

För han fotade en j---la massa !

pepperono

king of v-twin
Gick med
19 Aug 2007
Hoj
suzuki sv 1000s -04
Tack så mycket :)

I iPhoto är det bara att högerklicka på bilden och välja info om bilden. Minns inte hur det ser ut i photoshop..

det var jag...vem kallar du för idiot? tyckte mina handskar som jag tog pga att det kändes kallt den kvällen kändes för tjocka mot dem jag e van vid,så därför ur säkerhetssynpunk kändes det säkrare köra utan dom på stripen...

busaroffe

busaroffe
Gick med
11 May 2007
Hoj
Aprilia rsv factory 06+Hayabusa 09
Bikerboyströjan.

Det var ngn i Bikerboyströja som fotade en hel del.
(Han stod och plirade på min bullerunderkända hoj jag just startat för hemfärden och kommenterade det lågvarviga dunket med att "jag borde skaffa en segelbåt" :mad: :finger

Jeffla radfyremänniskor :D)

ngn?måste varit pg,vem annars:tungan

Jörgen Karlsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
15 Mar 2006
Hoj
HD Flattrack Sportster -93. S&S/Karling 124" short stroke. 2040cc, Baker 6-speed.. mm mm
ngn?måste varit pg,vem annars:tungan

Ja jag misstänkte att det var han, men han vågade inte presentera sig när jag kontrade segelbåtsrekommendationen med att jag redan äger en allmogebåt vilket är min stora passion. Han sa att han inte ens hade ngt SH-nick :va

GrimReaper

Orgasmdonator
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa ZX9R -98 / Gixxer Fighter (Till Salu)
Får en svag känsla av att denna bilden är precis då killen gjorde en bakåtflipp på strippen.

attachment.php

Jag skymtar på v-strommen på bana 1.

Menar du killen (polaren min) på den svarta SV-650'n så är det snarare den här bilden.

http://www.sporthoj.com/forum/attachment.php?attachmentid=209028&d=1190316165

Han står bakom min gröna kawa. Han frågade mig hur han skulle kunna komma iväg snabbt i starten. Då sa jag åt honom att han skulle varva ca 3-4000rpm och dra iväg. Korkat av mig att inte säga åt honom att luta sig som fasen över styret och vara jäkligt försiktig på kopplingen.

Men som jag sa till honom: Nu vet du ju att du kan köra på bakhjulet och du var ju före mig och tolva iaf! :)

Ingen som har någon bild på honom när han slår runt eller kanske till och med ett videoklipp? Själv hörde man ju bara skrapet och kände den där isande känslan genom kroppen...

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
det var jag...vem kallar du för idiot? tyckte mina handskar som jag tog pga att det kändes kallt den kvällen kändes för tjocka mot dem jag e van vid,så därför ur säkerhetssynpunk kändes det säkrare köra utan dom på stripen...

Nu var det jag och inte Miss A som skrev ang handskarna. Sen skicka ett PM till mig med texten "håll dig till din kamera du istället för kalla folk idioter...:arsele" bevisar bara att du är inte direkt mogen, varför inte köra jympadojor också om du kanske känner att du inte få ordning på snabba växlingar med dina mcstövlar!:rolleyes:

Du har har väl aldrig hört talesättet bättre än ingenting! :pannkyss

Bikerbitch

Stolt mamma
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia RSV 1000R-07

Om det blir fler kvällar nästa år. Tänk på att ta med dig dubbla handskar så att du kan byta eftersom våra regler säger att du skall ha hel skyddsutrustning när du kör på street och snabbstunt :tummenupp

Helios

Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Menar du killen (polaren min) på den svarta SV-650'n så är det snarare den här bilden.

Just precis.. Den bilden är precis innan det hände och den jag länkade är precis efter.

Stog som sagt bakom (en imellan) när det hände. En smått overklig scen faktiskt. Helt plötsligt ser man hjulen i luften och tänker "Men, där skall dom ju inte vara...".
Sedan det där skrapljudet och alla grejer som flög kors och tvärs. *rysa*

Tyckte så oerhört synd om killen.

Helios

Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki
Vore najs om nån som känner snubben som stog och fotade på rakan kunde ta kontakt med honom. Han tog sjukt mycket foton. Bjässe till objektiv hade han också.

Andersson turbo

Turbotok
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
suzuki hayabusa/1000r hybrid turbo 445.32hk SÅLD + Funnybiken + Brandgul Surbusa
Vore najs om nån som känner snubben som stog och fotade på rakan kunde ta kontakt med honom. Han tog sjukt mycket foton. Bjässe till objektiv hade han också.

Det kanske var Säpo , bilderna ska sen jämföras med alla fartkamrabilder

På ökända smitare

Detta + skylt fram = busted:D

Zlayer

Ny medlem
Gick med
17 Jul 2004
Hoj
Gixxer 1000 - 2003 Helsyst, PCIII, KN, , KTM 660 SMC - 2005

Alla bilder från rakan finns hos fastbikes.se, dom säger att det är ett par hundra foton.. islutet av artikeln ställs frågan: Ska vi lägga ut fler bilder i vårt galleri? Vi har ett par hundra... säg dina önskemål här nedan...

Så det är väl bara att skriva in lite tjat om ett fett bildsläpp!!

P-G

Fiii fan
Gick med
23 Dec 2003
Hoj
S1000RR
Alla bilder från rakan finns hos fastbikes.se, dom säger att det är ett par hundra foton.. islutet av artikeln ställs frågan: Ska vi lägga ut fler bilder i vårt galleri? Vi har ett par hundra... säg dina önskemål här nedan...

Jag röstar för ett fetsläpp, folk brukar bli såååå glada för bilder. jag vill gärna se om jag fastnade.

Helios

Gick med
11 Oct 2006
Hoj
Suzuki

Yep, helt klart coolt med dom där bilderna.

Men... är inte dom from 5'e september?
Jag menar han snubben som plåtade typ en miljard bilder på rakan den 19'e september.

Nyheter
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024