Pierro0087
Medlem i MCE
Det gick nog så fort så att dom inte hann fånga er på bild
nä på bakhjulet tror jag bara det gick 190 om jag mins rätt vad han sa
Det gick nog så fort så att dom inte hann fånga er på bild
Johodå, frågan e väl bara om det blev nåt i halvmörkret... va iaf nån lirare som fotade med blixt på bakhjulsrakan... så...VART F-N é BILDERNA???
Miss A: Den röda Daytona var riktigt läckert taget.
Btw vad är det för idiot som fick köra utan handskar på en silverfärgad SV1000??
Är det någon som vet hur man kollar info på en bild såsom slutartid, bländare mm?
Här kommer litegrann..
Jag gick och snackade med den killen.
TYVÄR tänkte jag inte på att fråga vad han hette.
Men han berättade att han i vanliga fall brukade fota bilar, och lägga bilbilder på nån bilsajt.
Han var inte medlem på sporthoj så där skulle han inte posta sa han.
Det var samma kille som vid något tillfälle skrev ut bilder på papper och lade nånstans..... har ett vagt minne av den historien.
Så någon här kanske vet vem det är och kan be honom om bilder.
För han fotade en j---la massa !
Tack så mycket
I iPhoto är det bara att högerklicka på bilden och välja info om bilden. Minns inte hur det ser ut i photoshop..
Det var ngn i Bikerboyströja som fotade en hel del.
(Han stod och plirade på min bullerunderkända hoj jag just startat för hemfärden och kommenterade det lågvarviga dunket med att "jag borde skaffa en segelbåt"
Jeffla radfyremänniskor )
ngn?måste varit pg,vem annars
Får en svag känsla av att denna bilden är precis då killen gjorde en bakåtflipp på strippen.
Jag skymtar på v-strommen på bana 1.
det var jag...vem kallar du för idiot? tyckte mina handskar som jag tog pga att det kändes kallt den kvällen kändes för tjocka mot dem jag e van vid,så därför ur säkerhetssynpunk kändes det säkrare köra utan dom på stripen...
De sista!
det var jag...vem kallar du för idiot? tyckte mina handskar som jag tog pga att det kändes kallt den kvällen kändes för tjocka mot dem jag e van vid,så därför ur säkerhetssynpunk kändes det säkrare köra utan dom på stripen...
Menar du killen (polaren min) på den svarta SV-650'n så är det snarare den här bilden.
De sista!
Vore najs om nån som känner snubben som stog och fotade på rakan kunde ta kontakt med honom. Han tog sjukt mycket foton. Bjässe till objektiv hade han också.
Vore najs om nån som känner snubben som stog och fotade på rakan kunde ta kontakt med honom. Han tog sjukt mycket foton. Bjässe till objektiv hade han också.
Alla bilder från rakan finns hos fastbikes.se, dom säger att det är ett par hundra foton.. islutet av artikeln ställs frågan: Ska vi lägga ut fler bilder i vårt galleri? Vi har ett par hundra... säg dina önskemål här nedan...
Så det är väl bara att skriva in lite tjat om ett fett bildsläpp!!
Alla bilder från rakan finns hos fastbikes.se, dom säger att det är ett par hundra foton.. islutet av artikeln ställs frågan: Ska vi lägga ut fler bilder i vårt galleri? Vi har ett par hundra... säg dina önskemål här nedan...
Så det är väl bara att skriva in lite tjat om ett fett bildsläpp!!
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|