Annsan R1 skrev:He he..jag har ju rettan kvar holger..
Legenden skrev:Inte dags att vi tar o filmar lite nu innan sommaren är slut, så vi får ihop en bra skiva innan vintern?
Bara att vi tar nån kväll för att koncentrera oss på lite bra vinklar och stunts..
Oldman skrev:Ajaj!!Nu har man slagit runt med hojen på ett bananskal ajaj inte bra
Oldman skrev:Ajaj!!Nu har man slagit runt med hojen på ett bananskal ajaj inte bra
Fan!! Körde 50 plus och ser ett bananskal!! Försöker korrigera sladden med att ställa mig på fotpinnarna, men försent, hojen är alldeles för högt uppe och olyckan är ett faktum.Abloy skrev:Lät inget vidare, håller tummarna för att det gick bra för dig
Oldman skrev:Hojen glider ca 200 meter och jag själv ca 10 meter och hojen och jag klara oss med lite skrubbsår.
Kör försiktigt mvh Oldman
Oldman skrev:Fan!! Körde 50 plus och ser ett bananskal!! Försöker korrigera sladden med att ställa mig på fotpinnarna, men försent, hojen är alldeles för högt uppe och olyckan är ett faktum.
Hojen glider ca 200 meter och jag själv ca 10 meter och hojen och jag klara oss med lite skrubbsår.
Kör försiktigt mvh Oldman
Härnöante skrev:Team Rampage street stunt har lovat att leka på ............
Jo jag ska försöka ta mig dit om bakhjulet håller
Härnöante skrev:Team Rampage street stunt har lovat att leka på säsongsavslutningen av ondagsbus. Pga en skitsommar och trasiga maskiner så använder vi våra gatcyklar. Vi kommer att samlas 19.00 på mcdonalds i Härnösand. Alla som vill haka på är välkommen att delta i uppvisningen så länge ni bränner gummi, kör på slangen och har med er ett gott humör och vill leka. Detta är ingen fri bankörning utan fri buskörning
Mvh RSS.mc "Inga proffs men jävligt proffsiga kläder " HOA! HA! HA! HAAAAA!
Vid regn blir det inställt .
Härnöante skrev:Jajamen! Du är mycket välkommen, kommer att bli kul som fan
mvh ante
Härnöante skrev:Någon gång före 21.00. Jag köper nog dina däck fast jag måste pruta lite 800?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|