Stunta med R.SS.mc

Holger

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2003
Hoj
VTR 1000 Firestorm
nä men annsan jag som trodde du va ett vettig tjej va är d för märke du bytt ner dig till:fatta!

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Filmtajm?!?

Inte dags att vi tar o filmar lite nu innan sommaren är slut, så vi får ihop en bra skiva innan vintern?
Bara att vi tar nån kväll för att koncentrera oss på lite bra vinklar och stunts.. :yoparty

Vi måste ju ha nått till vintern bla. så vi kan drömma om det som varit och komma skall till nästa år..hehe :tummenupp

:martialar

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Legenden skrev:
Inte dags att vi tar o filmar lite nu innan sommaren är slut, så vi får ihop en bra skiva innan vintern?
Bara att vi tar nån kväll för att koncentrera oss på lite bra vinklar och stunts.. :yoparty

Låter trevligt, jag kommer med kameran :tummenupp

Oldman

Guest
Cruising!!

Tjabba !!!!

Oldman och wiklund 66 hojad upp till Kramfors cruising och titta på raggarbilarna.

Oldman och wiklund kollad in några som busa på hojarn på den gamla E4 hehe!! Till slut kom Herr och Fru Polis körande med blåljus på och stanande upp där vi stog, och sa åt oss att man inte får busköra!!! Och vad då busköra undrade jag??? Spela inte dum säjer Herr polis??!! Vadå dum undrade jag? Det är en polis som har titta på er och eran buskörning och larmat oss.

Jag och wiklund sitter på våra hojar som ett stort ? Och jag säger åt Fru polis, var står han då! Polisen blir lite rolig och tycker inte att jag Oldman, inte ska spela dum!!

Kan inte vara tyst och talar om för de att vi står här och tittar på dessa två som har härjat på gatan och busar, dem ville inte tro på våran story, det var tråkit sa jag och lovad att vi inte skulle köra som dem har gjort.

Med andra ord så blev det en lyckad kväll med mycket bus på ett hjul och även på framhjulet.

Ha det så länge alla skojiga typer.

Mvh Oldman :tummenupp

Last edited:

Oldman

Guest
Bananskal!!!

Ajaj!!Nu har man slagit runt med hojen på ett bananskal ajaj inte bra :D

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Oldman skrev:
Ajaj!!Nu har man slagit runt med hojen på ett bananskal ajaj inte bra :D

Hur fan kör du igentligen? :rolleyes: :D Du skicka mej ditt nya nummer eller ring till julle ang crusingen.

Oldman

Guest
Bananskal!!!

Abloy skrev:
Lät inget vidare, håller tummarna för att det gick bra för dig :tummenupp
Fan!! Körde 50 plus och ser ett bananskal!! Försöker korrigera sladden med att ställa mig på fotpinnarna, men försent, hojen är alldeles för högt uppe och olyckan är ett faktum.

Hojen glider ca 200 meter och jag själv ca 10 meter och hojen och jag klara oss med lite skrubbsår.

Kör försiktigt mvh Oldman :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Oldman skrev:
Hojen glider ca 200 meter och jag själv ca 10 meter och hojen och jag klara oss med lite skrubbsår.

Fint att det gick bra :tummenupp

Var själv med om en spännande sak idag.

Stannade lugnt och fint för gult ljus vid det provisoriska rödljuset på E4:an vid korsta, ljuset slår om till rött sen svischar det förbi en bil mot rött ca 1,5 meter ifrån mig. Vet inte om han/hon såg mig, det kändes sådär med tanke på hur det hade gått för mig om bilen klippt mig.

Last edited:

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Det som går att stunta på!
Oldman skrev:
Fan!! Körde 50 plus och ser ett bananskal!! Försöker korrigera sladden med att ställa mig på fotpinnarna, men försent, hojen är alldeles för högt uppe och olyckan är ett faktum.

Bara hoppas på att du får ihop hojen till uppvisningen nu då.. :rolleyes:

:martialar

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
ja jobbar ju fan på ons kväll,va hundra på att ja hade förmiddag men icke:(,ska försöka byta :gnissla

ICEbreaker

The Devil Rides With Me
Gick med
10 May 2004
Hoj
Österikist
Härnöante skrev:
Team Rampage street stunt har lovat att leka på säsongsavslutningen av ondagsbus. Pga en skitsommar och trasiga maskiner så använder vi våra gatcyklar. Vi kommer att samlas 19.00 på mcdonalds i Härnösand. Alla som vill haka på är välkommen att delta i uppvisningen så länge ni bränner gummi, kör på slangen och har med er ett gott humör och vill leka. Detta är ingen fri bankörning utan fri buskörning :tungan

Mvh RSS.mc "Inga proffs men jävligt proffsiga kläder :nicka " HOA! HA! HA! HAAAAA! :crash

Vid regn blir det inställt :mad: .

Om man är sugen på att vara med och åka ska man sammlas på mcdonalds i härnösand kl 19??

ThomasS

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
zx10r
Härnöante skrev:
Någon gång före 21.00. Jag köper nog dina däck fast jag måste pruta lite 800?

1000 kr så får du med några fler bakdäck med mycket kvar i mitten att burna på :tummenupp

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Hittade annonsen till kvällens uppvisning. Känns som att arrangören har lagt ribban på en hyfsad nivå med bilden på Sune när han tolvar med en Rocket III.

Lycka till ikväll :yoparty å håll er skadefria, annars blir det :whip på bara rumpen

Bifogat

• rss.jpg
    rss.jpg
    43.8 KB · Visningar: 73
Last edited:

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
Hade laddat med dv-kameran men han inte fram i tid. Den körning vi han se såg bra ut. bara att träna vidare så kommer det att bli alla tiders:tummenupp

Killarna på stånkorna såg ut att ha kört en och annan mil på bakhjulet

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...