stormsebbe
Ny medlem
får även 125cc åkare va med på dom här turerna?
Härnöante skrev:Tjena Legenden, Har sett vad du gjort med din suka .Ett mycket manligt system på den nu. Var hemma hos oldman och kolla lite.
kanon=)Abloy skrev:Härmed anmäler stuntkungen eller är det *r*s**kungen sitt intresse för deltagande i diverse galenskaper
Klart att alla är välkomna, handlar inte om vilken cykel man kör utan om inställning. I somras var Atlantiz med och körde på sin 125 och det gick hur bra som helst, trots att han körde på corden.
Härnöante skrev:Du kommer flyga fram på ett hjul mannen .
Oldman skrev:Då Kan vi bilda en klubb till sommaren!!! någon med bra fantasiii?? hitta på något skojit klubb namn. Då måste vi ha en President!! det har ju alla Harley Davidson klubb åkare.
succes skrev:Bra iniativ!! Jag är med.... Kanon Ante
Det var länge sedan man var i på denna sajt, men efter att jag läst 5 st inlägg så började det att krypa i kroppen efter MC åkning. Ingen söndagsåkning på 2 hjul. Det blev ju en å annan meter på slangen i sommar. eller vad säger MR oldman!?
Samma här. Jag hakar gärna på fast jag har fullt upp att hålla mig på två hjul Man får väl komma med glada tillrop om inte annat, eller hålla i kameran.Holger skrev:jag är med även fast jag inte lärt mig stunta än..........
Härnöante skrev:Är det någon som vet av en tom lokal någonstans i sundsvall, timrå? Kollar själv i härnösand.
Oldman skrev:Tjena!! Visst blev det några mil på två hjul Hehe. Jag och 1000 R var och skulle hälsa på dig på Firman V-46. men du var ute och snurra!!! Det blev slangen på motorvägen, kallt och dåligt med fäste farligt men roligt.
Succes!! vad tror du?? ska vi prova att öva på slangen och stoppisar på S-valls sjukhus nere i parkeringshuset, Kan vi få med några??? :kocko
succes skrev:Hörde att du hade varit in på Firman.. Vem åker MC vid en kall Novemberdag?? Jo mr Oldman!! Det är vilja det, eller ska vi säga passion!
Jag är med o åker om det finns lokal. Inga problem.
Man saknar gemenskapen o det roliga som fanns i sommar med MC åkningen, så kan vi hitta på något på vinterhalvåret så är det kanon.
Härnöante skrev:he he he! är det jag som är våran lilla sjuksköterska då . ????. Det kommer bilder och filmer snart. ska kolla på en lagerlokal nästa helg , körde inte du minimoto?
Härnöante skrev:Vad gäller filmer så är det några sundsvallsdemoner och timråkometer som står för det mesta materialet, vi håller på att redigerar nu. Jag trodde seriöst att du hade en minimoto, det var ju ett himla surr om sådana ett tag. Det var alltså ingen smädning av din körning eller din slöa cykel .
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|