Stuntfest lör 9/8

Lunkiz

Radical Riders
Gick med
26 Apr 2003
Hoj
Ktm 450 exc-r 08
kanske oxå kommer men tar 450 då så kan jag leka lite i skogen! :gnissla

sajklan

speedy gonzales nu med två raketer
Gick med
6 Jun 2007
Hoj
Honda CB1000RA -09 gata, Honda CBR600RR -08 Bana
Fråga, nån som har någon typ av vägbeskrivning så jag kan trycka in i gps´n på bilen?

Och jag misstänker att där är bommar så man inte kommer in med bil? Tur man har hobby jeep då så man kan ta det offroad.. :D

Chase

Don´t screw with me, Ill screw you back!
Gick med
22 Oct 2004
Hoj
Hojar
Va fan ska du blanda dig i för? :mad: haha..inte två mot en..! :D
Då förlorar ju jag... :gråta

Trekant mot JKay..... :yoparty

RF600R

Really Fugly 600 Ratbike

MUHAHAHAHA

Loo hoo oooh seeeerrrrrrr

(egentligen ville jag vara snäll mot dig men det gick bara inte efter jag sett dig rödmålad med linser din jävel :tungan )

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
hitta samma på eniro. finns inte så många björka vid sjöbo. så d måste va d. vilken tid ska du dit sajklan?

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
¨Det är iallafall väldigt i närheten om det nu inte är det

ja där kan väl förhoppningsvis inte finnas hur många flygfält som helst i trakterna, nån måtta får de väl vara :va :hihi

hitta samma på eniro. finns inte så många björka vid sjöbo. så d måste va d. vilken tid ska du dit sajklan?

Vet inte alls än, är ju osäkert om det börjar 13 eller 14 osv. Måste iallafall sticka igen vid 16 tiden så blir bara en kort visit. När tänkte du/ni dra dit?

Last edited:

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Yamaha R6 2006,Honda CBR600rr -03 banhoj, Yamaha R6, -05 *stulen*, Gasgas ec 250 -02 *såld*
ja där kan väl förhoppningsvis inte finnas hur många flygfält som helst i trakterna, nån måtta får de väl vara :va :hihi

Vet inte alls än, är ju osäkert om det börjar 13 eller 14 osv. Måste iallafall sticka igen vid 16 tiden så blir bara en kort visit. När tänkte du/ni dra dit?

ja tror att boysen kommer va där vid 14-tiden, om ja gissar rätt så kommer dom festa hårt i natt o lär inte vakna speciellt tidigt i mon. :D
ja o kim drar dit vid 14 i så fall, typ kör från malmö 14. :va

sajklan

Gick med
6 Jun 2007
Hoj
ja tror att boysen kommer va där vid 14-tiden, om ja gissar rätt så kommer dom festa hårt i natt o lär inte vakna speciellt tidigt i mon. :D

Oki men då kör vi från lund runt det klockslaget med ;) sen får vi se om vi hittar rätt :va har ditt nummer annars, så jag terroriserar dig med dumma frågor angående vägen :rofl

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD

ja tittar me ut me le kamera.. om ja inte e' bakfull... kan ju va skoj å kolla på....

hoppas bara vädret håller i sig å inge regn...:pannkyss

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
Oki men då kör vi från lund runt det klockslaget med ;) sen får vi se om vi hittar rätt :va har ditt nummer annars, så jag terroriserar dig med dumma frågor angående vägen :rofl

yeah its alright....u do dat! är ju lite hemma på d hållet så man borde väl hitta rätt förr eller senare. :tungan

ja tittar me ut me le kamera.. om ja inte e' bakfull... kan ju va skoj å kolla på....

hoppas bara vädret håller i sig å inge regn...:pannkyss

dig lyssnar vi inte på över huvudtaget.....du håller ändå inte va du säger......:arsele :D

Last edited:

KimenH

Ny medlem
Gick med
6 Jun 2008
Hoj
Can-Am RenegadeX 800cc Rotax twin. BMWR1100GS -94
Får en 800cc Can-Am med Rotax V-tvin motor hänga med? Kört tvåhjul sen 70 talet men trötnat. tycker det är kul nu igen med en grussprättare med 4wd.:) Men jag maxar ca 120 km/h så ni får inte köra fortare en så om jag skall ha mina krossdäck på. Jag förstår om ni inte vet vem fan jag är. Men fråga GXRGamlot vem som kommer från skåne och meckade Johnny Westerlunds hoj i Stcc. Här är btv en bild på min fruga som fyller 50 nu till vintern. Fan vad gammal hon är.

jt522647hg7.jpg

Last edited:

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
KimenH
De e bara o hänga på

du svarar ju inte när man hör av sig.. fy fan...

ska du ut där idag??

yeah its alright....u do dat! är ju lite hemma på d hållet så man borde väl hitta rätt förr eller senare. :tungan

dig lyssnar vi inte på över huvudtaget.....du håller ändå inte va du säger......:arsele :D

jojo, fan va bitter du e' då..

då får du väl se sen då hjärtat....:tuttar

Last edited:

AleX

Siktar högt, kommer lågt
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
CBR929CBR600R6
du svarar ju inte när man hör av sig.. fy fan...

ska du ut där idag??

Va??++ har jag inte svarat.. i mobilen eller på dörren eller msn eller va menar du?

Jag har semester:arsele

P.s jag ska dit.. kör nog från statoil med mr Kåt

drufus

-=Den_Gode=-
Gick med
4 May 2007
Hoj
KTM 690 smc -08 SÅLD
Va??++ har jag inte svarat.. i mobilen eller på dörren eller msn eller va menar du?

Jag har semester:arsele

P.s jag ska dit.. kör nog från statoil med mr Kåt

ja skicka sms för fan, eller ringde eller nått...

ja vet inte om ja ska köra från staffanstorp eller om ja ska dra dit själv.. vet ej va kroppen säger om de, men får väl gå å nanna en stund nu..

ses förhoppningsvis sen...:tuttar

R1 racer

Stick i ögat!
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
En fet en!
VAR: björka övningsfällt, strax innan sjöbo ifall man kommer från dalby hållet (hoppas vi inte blir bortkörda)
NÄR lördag 9/8
TID: vet inte exakt ännu men tippar på att vi droppar dit runt 13-14 tiden..

Låter klart festligt!
Har ni fått något tillstånd?

Frågan är bara hur länge ni får hålla på innan försvaret dyker upp i sällskap med farbror blå.

Troligtvis kringboende som störs och ringer.

Sist vi var där kom båda och körde bort oss vänligt men bestämt utan några
pappers anteckningar och hot om bot :)

Money

Pink Ladie member #1
Gick med
30 Aug 2006
Hoj
jojo, fan va bitter du e' då..

då får du väl se sen då hjärtat....:tuttar

sen? när sen? igår va d samma visa IGEN! du e en svikare! punkt slut! hårda ord men dagens sanning! :D :D vem va det som svek igår, IIIIIGEN!? muahahhahahahha.................ses sen! :tungan

Nyheter
EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept

2025 Honda ICE Concept bike...

EICMA 2024

Nu lämnar vi Milano-mässan ...

EICMA 2024: KTM

Vi får dra oss tillbaka til...

SMC kräver omedelbar reform av 5-5-regeln