Va fan ska du blanda dig i för? haha..inte två mot en..!
Då förlorar ju jag...
¨Det är iallafall väldigt i närheten om det nu inte är det
hitta samma på eniro. finns inte så många björka vid sjöbo. så d måste va d. vilken tid ska du dit sajklan?
ja där kan väl förhoppningsvis inte finnas hur många flygfält som helst i trakterna, nån måtta får de väl vara
Vet inte alls än, är ju osäkert om det börjar 13 eller 14 osv. Måste iallafall sticka igen vid 16 tiden så blir bara en kort visit. När tänkte du/ni dra dit?
ja tror att boysen kommer va där vid 14-tiden, om ja gissar rätt så kommer dom festa hårt i natt o lär inte vakna speciellt tidigt i mon.
ja o kim drar dit vid 14 i så fall, typ kör från malmö 14.
ja tror att boysen kommer va där vid 14-tiden, om ja gissar rätt så kommer dom festa hårt i natt o lär inte vakna speciellt tidigt i mon.
ja o kim drar dit vid 14 i så fall, typ kör från malmö 14.
Oki men då kör vi från lund runt det klockslaget med sen får vi se om vi hittar rätt har ditt nummer annars, så jag terroriserar dig med dumma frågor angående vägen
ja tittar me ut me le kamera.. om ja inte e' bakfull... kan ju va skoj å kolla på....
hoppas bara vädret håller i sig å inge regn...
Oki men då kör vi från lund runt det klockslaget med sen får vi se om vi hittar rätt har ditt nummer annars, så jag terroriserar dig med dumma frågor angående vägen
Ny tid statoil staffanstor 1400 för de som inte hittar
KimenH
De e bara o hänga på
yeah its alright....u do dat! är ju lite hemma på d hållet så man borde väl hitta rätt förr eller senare.
dig lyssnar vi inte på över huvudtaget.....du håller ändå inte va du säger......
du svarar ju inte när man hör av sig.. fy fan...
ska du ut där idag??
Va??++ har jag inte svarat.. i mobilen eller på dörren eller msn eller va menar du?
Jag har semester
P.s jag ska dit.. kör nog från statoil med mr Kåt
jojo, fan va bitter du e' då..
då får du väl se sen då hjärtat....
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|
Honda ICE Concept
2025 Honda ICE Concept bike... |