Stunthoj, vad bör man välja?

sticke

drygare än yes...
Gick med
23 May 2006
Hoj
F4 Izzle
jag har en gixxer 750 03:a med powersbur 60 drev mod krona med crosstyre o cycloplampa som kanske e till salu för 45k kanske kan va nåt o börja med? ring, 0735122759

stefan

Någon som har en ide om hur man höjer tomgången på en surgixxer? Jag har kvisslat runt min som en sumpråtta och hittar ingenting någonstans... Måste den mappas upp?:va

det e bara o skaffa en en sån flexibel vajerskruv med samma gänga o sparka dit den på bryggan till insugen, dra ut den mellan ramen o tanken så e det klart :tummenupp

Last edited:

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
Husaberg 570 FE -09
har köpt en -01 600 hornet,funkar inte alls att stunta med eller???? nån som har koll på om det finns bur till den???

Werner666

On Iron Horse he flies
Gick med
20 Jul 2007
Hoj
Husaberg 570 FE -09
:va verkar inte finnas nått till min moppe, ska ju inte seriös stunta så jag får väl ge fan i o vurpa helt enkelt då:D

pHil.

Guest
lemmel, vad har vi sagt o dricka fulsprit? dom "motorbågarna" ser lite ut som ett skämt? kanske e snygga o tuffa på en kromsläde? men på en stunthoj har dom inget o göra :såjaponken

ja precis, hur kan du ens länka till en sådan sida lemmel? lyssna på stisse när de gäller stunt så blir de bra... ta dig i kragen lemmel..

sorry lemmel vill egentligen inte skriva så här, men för tillfället är jag stickes fickhållare och förblir de tills jag har en egen stunthäst och klarar iaf 2 cirklar i rad.. inget illat menat, gör bara mitt jobb....

Nyheter
EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati

Som väntat släppte de itali...

Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar

Royal Enfield har tagit ste...

Honda ICE Concept